Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:32:56 GMT

هویت بخشی به جایگاه فرمانداری قزوین در اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۷۴۴

هویت بخشی به جایگاه فرمانداری قزوین در اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی، داوود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قاسمی دادستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شفیعی در این جلسه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در دوره جدید مسئولیت هویت بخشی به جایگاه فرمانداری است تا کارها شتاب گرفته و عملیاتی شود.

وی افزود: با ورود به فضای انتخابات یکی از مسائل مهم ایجاد آرامش و بستر سازی برای برگزاری قانون مند انتخابات در شهرستان است که تلاش می‌کنیم در راستای مأموریت‌های خود حرکت کنیم.

تقویت نشاط اجتماعی در شهرستان

شفیعی تصریح کرد: شهرستان قزوین در انتخابات جایگاه ویژه ای دارد و با تعیین ۷۵۰ شعبه حدود دو سوم شعب انتخاباتی استان در این شهرستان دایر می‌شود تا حوزه‌های انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را پوشش دهد لذا در این راستا مسئولیت سنگینی داریم که باید بخوبی آن را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر در ردیف مجریان انتخابات هستند که باید ریل گذاری لازم و مناسب را برای انجام امور محوله انجام دهیم.

فرماندار جدید قزوین در ادامه بیان کرد: تقویت نشاط اجتماعی، توجه به ظرفیت بانوان و جوانان از دیگر اولویت‌های ما در فرمانداری قزوین است و امیدواریم با همکاری همه ادارات و مسئولان بتوانیم در رسیدن به هدف موفق باشیم.

شفیعی گفت: برای جذب اعتبارات عمرانی تا شهریور ماه فرصت داریم و از مدیران شهرستان انتظار داریم برای هماهنگی آمادگی لازم را داشته باشند تا از برنامه عقب نمانیم.

فرماندار قزوین لیست دارایی خود را اعلام می‌کند

فرماندار جدید شهرستان قزوین شفافیت را لازمه اعتماد سازی دانست و اظهار داشت: بر اساس قانون باید دارایی مسئولان مورد رصد قرار گیرد و همه چیز شفاف شود لذا در این زمینه پیشگام شده و بزودی لیست دارایی خود و خانواده ام را به مسئولان دستگاه قضائی اعلام خواهم کرد تا همه بدانند شفاف هستم و برای خدمت آمده‌ام.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات موسوی فرماندار سابق، محمد شفیعی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان قزوین منصوب شد.
 

کد خبر 4618576

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شفیعی فرمانداری قزوین مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس