Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@22:43:56 GMT

بانوان برگزیده حوزه مطالعاتی حضرت خدیجه(س) تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۱۵۷

بانوان برگزیده حوزه مطالعاتی حضرت خدیجه(س) تجلیل شدند

به گزارش ایکنا؛ در این مراسم کبری سیلسپور، همسر شهید اندرزگو؛ فاطمه برزگر، مادر معصومه ابتکار و مبدع شیوه نوین در تربیت و‌ نگهداری از فرزندخواندگان، مرضیه محمدزاده نگارنده کتاب همتای بی‌همتا که درباره حضرت خدیجه(س) نگاشته شده، سرور سادات دریاباری الگوی موفق تربیت فرزندان دینی و همسر آیت‌الله سید عنایت‌الله دریاباری، ملیحه نیکومنش الگوی ایثار در راه فداکاری و‌ گسترش معارف اهل‌بیت(ع) تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا نکوداشت حوزه مطالعاتی حضرت خدیجه تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز دختر در خرم آباد گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر دفتر امور بانوان استانداری با همکاری بسیج جامعه زنان برنامه‌های متنوعی را طی شش ماه در استان اجرا خواهد کرد.
 فریبا ولی پوری با بیان اینکه در این روز در استان برنامه‌های مختلفی ازجمله جشن روز دختر، حضور دختران استان در پایگاه‌های نماز جمعه، تجلیل از دختران ورزشکار فرهنگی و علمی، تجلیل فرزندان شهدای امنیت و مدافع حرم نیز برگزار خواهد شد گفت: از دیگر برنامه‌های هفته و روز دختر جشنواره فرهنگی هنری ریحانه، جشن بانوی کرامت، چتر مهربانی مسابقات ورزشی جام شهدای زن و کودکان غزه نیز برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند