Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز 26 اردیبهشت در غرفه خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن استان، ارائه محصولات و فعالیت‌های مختلف قرآنی در این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی خوبی برای انس بیشتر با کتاب الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی باید در راستای گام دوم انقلاب تعریف شوند، افزود: برنامه‌های جنبی خوبی نیز برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که جای تقدیر دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید توسط نخبگان، خبرگان، علمای حوزه‌ها و فرهیختگان جامعه تبیین گردد، اظهار کرد: رهبر انقلاب در جلسات و دیدارهای مختلف این بیانیه را تشریح کرده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام مرتضوی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع حوزویان و تأکید بر اینکه آموزش‌های حوزه‌های علمیه باید به میان مردم بیاید، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن نیز یک مجموعه تئوری است که باید در دل جامعه قرار گیرد و همه چیز ما قرآنی شود.
وی با اشاره به تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در بیانات رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: آموزش دین بر اساس فرمایشات ایشان کافی نیست و حوزویان باید با ایجاد دولت اسلامی زمینه جامعه و تمدن اسلامی را فراهم کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تمدن سازی در بیانیه گام دوم رهبری را مصداق جامعه مهدوی خواند و ادامه داد: لازمه ایجاد جامعه مهدوی، تربیت اسلامی است که نقش خانواده‌ها در این تربیت بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های قرآن نیز باید در دل خانواده‌ها و افراد جای گیرد و سبک زندگی اسلامی را در آموزش و پرورش و جامعه ما نهادینه کند.
وی با اشاره به اینکه اظهارات و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا چهره اسلام قلابی عربستان را آشکار کرده است، اضافه کرد: اکنون فرصتی پیش آمده تا ایران اسلامی اسلام ناب را به دنیا معرفی کند و لذا کافران جهان (آمریکا، اسرائیل و عربستان) در مقابل این اسلام کامل ایستاده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری خبرگزاری بین المللی قرآن نمایشگاه قرآن غرفه ایکنا تبلیغات اسلامی جامعه قرآنی خبرگزاری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد