Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده روسی که 18 سال با رم به شهرها و کشورهای مختلف سفر کرد، برای آخرین بار با پیراهن جالوروسی در یک دیدار خارج از خانه به میدان می رود. رم به هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارد تا شانس خود برای کسب سهمیه را حفظ کند. ساسولو در خانه هرگز رم را اذیت نکرده است اما شاید این بار داستان متفاوتی در پیش باشد.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته سی و هفتم سری آ، آ اس رم میهمان ساسولو است:

مشخصات بازی شنبه؛ 28 اردیبهشت ماه 1398 - 18 می 2019 ساعت 23:00 به وقت ایران هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا داور: فابیو مارسکا ورزشگاه: ماپی

ترکیب احتمالی دو تیم

در تیم ساسولو، مهدی بورابیا محروم است؛ مانیانی، پلوسو و سنسی نیز مصدوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم رم، فقط کوستاس مانولاس این بازی را به دلیل مصدومیت از دست می دهد.

نکات آماری بازی رم در 7 بازی اخیر خود در سری آ شکست نخورده است. رم در 11 بازی تاریخ خود مقابل ساسولو در سری آ مغلوب نشده است. (7 برد و 4 تساوی) از زمان آمدن ساسولو به سری آ، در بین تیم های بزرگ، رم تنها تیمی بوده که ساسولو موفق به شکست آن نشده است. جالوروسی هر 5 بازی تاریخ خود مقابل ساسولو در زمین این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته است. ساسولو در خانه خود فقط یک بار موفق به گلزنی مقابل رم شده است. نتایج 10 تقابل اخیر دو تیم

پیش بینی از نگاه هواسکورد

ساسولو 1-2 آ اس رم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی

دنیله ده روسی و مکس الگری رابطه خوبی دارند و اسطوره رم برای پیروزی مقابل لورکوزن و جبران نتیجه بازی رفت، از الگری مشورت گرفته است. 

دیدار دو تیم آاس رم و یوونتوس شب گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید. دنیله ده روسی که پیش از بازی گفته بود احترام بسیار زیادی برای مکس الگری قائل است و او در فوتبال ایتالیا تاریخ سازی کرده است. 

پس از پایان بازی، سرمربی رم در گفتگو با DAZN در مورد بازی برگشت مقابل بایرلورکوزن و جبران شکست 2-0 بازی رفت گفت:

بله نتیجه ای است که باید جبران کنیم اما 5 گل نیست و 2 گل است. من همچنین از الگری مشورت خواستم و او گفت لازم نیست آنجا عجله کنی. می توانی گل اول را دقیقه 60 بزنی. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت