Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:05:38 GMT

واکنش رونالدو به جدایی آلگری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۱۹۶

مهاجم پرتغالی یوونتوس به اعلام جدایی سرمربی تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مدیاست، آلگری بعد از پنج سال حضور در یوونتوس تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

  مدیاست اعلام کرد که آلگری قبل از دیدار برابر آتالانتا خطاب به بازیکنان یوونتوس، گفت‌: دیدار یک‌شنبه برابر آتالانتا آخرین بازی بارزالی با پیراهن یوونتوس در خانه است و آخرین حضور من هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این شبکه ایتالیایی نوشت که کریستیانو رونالدو هم به جدایی آلگری واکنش نشان داد و بلافاصله بعد از گفته‌های سرمربی تیمش، اظهار کرد: روز یک‌شنبه به خاطر آلگری بازی خواهیم کرد و باید خداحافظی با شکوهی با او داشته باشیم.   مدیاست از مائوریتسیو ساری به عنوان جدی‌ترین گزینه جایگزینی آلگری سخن به میان آورد.   یوونتوس در دوران آلگری پنج بار پیاپی قهرمانی در رقابت‌های سری A را به دست آورد اما بازهم از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بازماند و این بار با وجود در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو از صعود به نیمه نهایی باز ماند. این‌ در حالی است که پیش از این دو بار به فینال این رقابت بزرگ باز ماند و هر دو بار هم از بالا بردن جام باز ماند.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس