Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:40:22 GMT

برخورد نیروی انتظامی با روزه خواری و واحدهای پذیرایی متخلف

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۶۷۲

برخورد نیروی انتظامی با روزه خواری و واحدهای پذیرایی متخلف

سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر حفظ شئونات ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و اظهار کرد: از آنجایی که فضای جامعه در این روزها آکنده از عطر بندگی و معنویت بوده شایسته است که شهروندان بیش از پیش در عمل به قوانین الهی اهتمام داشته و حرمت این ماه را حفظ کنند.

وی افزود: به منظور رعایت حرمت ماه رمضان و روزه داران افراد از هرگونه تظاهر به روزه خواری به خصوص در ملأ عام، در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه ها، مجتمع های تجاری، پاساژها و معابر عمومی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پلیس برابر قانون با افرادی که اقدام به روزه خواری در ملاعام می کنند، برخورد خواهد کرد از این رو افرادی که بنا به هر دلیلی قادر به روزه داری نیستند از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.

جاویدان ادامه داد: به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها، راه آهن و بیمارستان ها می توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت و حفظ شئونات اسلامی ضمن استتار مکان، به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کرده و از عرضه غذای سرد در معابر عمومی و مقابل واحدهای صنفی خودداری شود.

جاویدان تصریح کرد: سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می شود.

فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین از شهروندان به خصوص رانندگان خواست تا از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات در داخل خودرو خودداری کنند.

جاویدان در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی کامل پلیس گلستان برای تامین نظم و امنیت در طول ماه مبارک و همچنین اتخاذ تمهیدات ترافیکی در ساعات منتهی به افطار و لیالی قدر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده و با تمام توان برای آرامش شهروندان در این ایام تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 4619454

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرماندهی انتظامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • برخورد با اصناف متخلف در شاهرود
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه