Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:22:09 GMT

فرمانداری تهران با طرح «حیات شبانه» مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۵۸۷

فرمانداری تهران با طرح «حیات شبانه» مخالفت کرد

تهران- ایرنا- مدیرکل هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: فرمانداری با مصوبه شورا درخصوص طرح «حیات شبانه» مخالفت کرده است و طرح دیگری با عنوانی متفاوت در ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی اجرایی کرده ایم.

مصطفی موسوی لاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرمانداری تهران به دلیل مسائل امنیتی این طرح و اینکه همه ابعاد در آن دیده نشده است با مصوبه حیات شبانه مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده طرحی با عنوان «حیات مدنی مردم تهران تا پاسی از شب» پیشنهاد و به صورت آزمایشی در ماه مبارک رمضان در حال اجراست.
مدیرکل هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی در پنج نقطه از شهر در حال اجراست خاطرنشان کرد: مانند روال ماه مبارک رمضان در گذرهای در نظر گرفته شده مغازه ها تا زمان سحر باز هستند.
به گفته وی این برنامه ها از سال های گذشته نیز در ماه رمضان وجود داشت اما در این طرح شهرداری یکسری کمک های جانبی به منظور بیشتر زنده شدن و نظم دادن ارائه می کند و در صورت حصول دستاوردهای خوب تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
موسوی لاری یادآور شد: در طرح حیات شبانه موضوع باز بودن خیابان ها و فعال بودن اصناف و مغازه ها مطرح بود در حالی که طرح فعلی به صورت کاملا برگزیده است که در گذشته نیز با مجوزهای لازم این فعالیت ها جریان داشت اما اکنون نگاه بیشتر به صورت «راسته ای» است.
وی با بیان اینکه فعالیت این گذرها در ماه رمضان تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد اظهارداشت: ساعت 2 بامداد برای فعالیت تا پایان فصل تابستان پیشنهاد شده که البته هنوز قطعی نیست.

تهرام/9353/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري حيات شبانه مديركل مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت از هدایت سیلاب امروز به مسیر چنداب که در پی بارش‌های رگباری شکل گرفته بود، خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاکدشت، با اشاره به بارش‌های رگباری صبح امروز، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی این آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری برای پیگیری و پیشگیری از مسائل مختلف بحرانی وجود داشت.

وی افزود: با توجه به مسیر چنداب و همسایگی این مسیر در سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن این مسیل وجود داشت.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا(ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در 3 روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید که در حال پیگیری آن هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • «مدرسه در دست بچه‌ها» اثری خودانگیخته است
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری