Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@10:01:36 GMT

عصبانیت گواردیولا از سوال عجیب یک خبرنگار

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۱۳۶

عصبانیت گواردیولا از سوال عجیب یک خبرنگار

منچسترسیتی روز گذشته توانست قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس شده و سه گانه خود را تکمیل کند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیتی که پیش از این قهرمان جام اتحادیه و نیز لیگ برتر انگلیس شده بود، توانست با شش گل بر واتفورد غلبه کرده و قهرمان جام حذفی شود. یک سه گانه تاریخی که برای مدت ها در ذهن علاقه مندان به فوتبال خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین سال حضور گواردیولا، او توانست در یک فصل، فاتح هر سه جام معتبر فوتبال انگلیس شود. 

در نشست خبری پس از بازی، یکی از خبرنگاران از گواردیولا سوالی مطرح کرد که خشم او را باعث شد. از سرمربی اسپانیایی سئوال شده بود که آیا او همچون روبرتو مانچینی در سال ۲۰۱۲، از دولت قطر برای کسب قهرمانی در لیگ، پاداشی ویژه دریافت کرده است یا خیر.

پپ که آشکارا عصبانی شده بود، پاسخ داد:« می دانی چه سوالی از من پرسیده ای؟ از من می پرسی پولی خارج از باشگاه دریافت کرده ام؛ آن هم در چنین روزی و اینجا؟ واقعا فکر می کنی در روزی که من فاتح سه گانه شده ام، شایسته روبرو شدن با چنین سوالی هستم؟»

لازم به ذکر است که منچسترسیتی در چند روز اخیر به دلیل تحقیقات یوفا در مورد نقض فیرپلی مالی و حمایت های پشت پرده دولت امارات، سوژه داغ رسانه ها بوده است و سوال خبرنگار از گواردیولا، طعنه به وی و باشگاه سیتی محسوب می شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام حذفی لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مهر، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟