Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:40:47 GMT

لاریجانی گزینه نهایی کدام فراکسیون شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۷۶۸

لاریجانی گزینه نهایی کدام فراکسیون شد؟

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: با توجه به مجموعه مذاکرات صورت گرفته آقای حاجی بابایی از کاندیداتوری ریاست برای ریاست مجلس انصراف داد و نهایتا علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به نشست شب گذشته فراکسیون نمایندگان ولایی -که بنده در آن حضور نداشتم- گویا قرار بر این شده که ائتلاف صورت گیرد با فراکسیون مستقلان یک لیست واحد بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گزینه فراکسیون ولایی برای ریاست مجلس کیست؟

وی افزود: نهایتاً مقرر شد علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی کاندیداتوری ریاست مجلس اعلام شود و البته در آخرین نشست حاجی بابایی از این کاندیداتوری انصراف داد.

کاتب تصریح کرد: بنده به عنوان گزینه دبیری هیأت رئیسه برای دو فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلان انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه البته به محمد دهقان برای گزینه کاندیداتوری در هیأت رئیسه پیشنهاد داده شد اما او قبول نکرد، گفت: محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری نیز به عنوان گزینه نواب رئیس انتخاب شدند.

کاتب بیان کرد: با توجه به آخرین مذاکرات احتمالاً امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و اسدالله عباسی برای گزینه کار پردازان هیأت رئیسه معرفی شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استعفا علی لاریجانی فراکسیون ولایی قاضی زاده هاشمی محمد دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است