Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهربان گفت: ۲۶۰ زن زندانی جرائم غیرعمد پارسال از طریق کمک خیرین در جشن گلریزان از زندان های کشور آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی مهربان » در آیین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سالن اجتماعات شرکت ملی گاز به تبیین رسالت ستاد دیه پرداخت و خاطرنشان کرد: این ستاد در حوزه فراهم کردن شرایط برای آزادی کسانی که ناخواسته به دلیل عدم پرداخت دین سر از زندان درآورده اند، فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ستاد دیه برای تحقق این مهم، هرساله در ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان، شرایط را برای جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در امر آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد مهیا می سازد.

 

قائم مقام و معاون اداری مالی ستاد دیه کشور با یادآوری اینکه با کمک خیریان نیک اندیش پارسال 7 هزار و 200 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کشور آزاد شدند، اضافه کرد: 260 نفر از این زندانیان، زنان بودند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت هزار و 642 زندانی جرائم غیرعمد به دلیل عدم پرداخت دین در زندان هستند، ابراز امیدواری کرد که با کمک مردم نوعدوست و خیراندیش این افراد از بند رهایی یابند و به آغوش گرم خانواده بازگردنند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مسجد روزنامه بیرجند مجلس سبک زندگی اسلامی برنامه های ماه رمضان گلپایگان روزه اولی ها علی مهربان جشن گلریزان ستاد دیه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است

فرماندار شهرستان نایین گفت: یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای نیک و امنیت‌ساز، اشتغال زندانیان است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نایین منجر می‌شود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع در حوزه اشتغال زندانیان اظهار کرد: امروز در شهرستان نائین نرخ بیکاری به صورت رسمی اعلام شده از طرف اداره کار، ۶/۹ درصد است، اما در نگاه ما این نرخ بیکاری صفر است زیرا شرایط کار در شهرستان به خوبی فراهم است و برخی تنها علاقه به مشاغل اداری دارند و در سایر مشاغل فعالیت نمی‌کنند.

وی افزود: طی یک سال اخیر بسته‌های مختلفی را با صاحبان صنایع برای تأمین نیروی کار دنبال کردیم که همایش امروز با نگاه به ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها و با رویکرد اشتغال است.

فرماندار شهرستان نائین خاطرنشان کرد: همایش یک روزه اشتغال با حضور مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور، مدیرکل و معاون اشتغال سازمان زندان‌های استان اصفهان و کارآفرینان، صاحبان صنایع و خیران در زندان نائین با هدف ایجاد انجمن خیران و اشتغال زندانیان در تنها زندان شرق استان اصفهان با رویکرد کاهش تکرار جرم و کمک به خانواده آن‌ها برگزار شد.

کریمی با اشاره به ورود صاحبان صنایع در کارهای نیک، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خیر امنیت‌ساز، اشتغال زندان است و این اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نائین منجر می‌شود و در زندان نائین فضا برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

کد خبر 751454

دیگر خبرها

  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران