Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@02:47:15 GMT

مسکن مهر پردیس را زیر 400 میلیون تومان بفروشید، ضرر کردید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۰۹۶

به گزارش اکوفارس، مهدی هدایت با اشاره به تعداد واحدهایی که تحویل داده شده‌اند اما هنوز خالی از سکنه هستند، گفت: در حال حاضر 7 هزار واحد در مسکن مهر پردیس قابلیت سکونت دارند اما مالکان نسبت به تحویل اقدام نکرده‌اند و این تعداد واحد مسکن مهر خالی از سکنه هستند.

وی تاکید کرد: احتمالا این واحدها توسط مالک اصلی به سایر متقاضیان واگذار شده و بخشی از آن هم به دست دلالان و محتکران مسکن افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مهر واقعی است، اظهار داشت: با توجه به رشد نرخ مصالح ساختمانی و افزایش قیمت مسکن شاهد رشد قیمت‌ها در مسکن مهر پردیس هم بوده‌ایم.

هدایت تاکید کرد: قیمت‌های یک میلیارد تومانی هم برای فروش برخی از واحدهای مسکن مهر پردیس از سوی عده‌ای مطرح شد اما به معامله نرسید. البته در حال حاضر واحدهای دوخوابه مسکن مهر 600 میلیون تومان هم به فروش رسیده‌اند و معاملات در این حوزه قیمتی برای واحدهای 80متری انجام شده‌ است.

وی با بیان اینکه شاهد ارزش افزوده مسکن مهر پردیس در تمامی فازهای پردیس هستیم، ادامه داد: در حال حاضر قیمت تمام شده مسکن مهر کمتر از 300 میلیون تومان نیست و طبیعی است که کمتر از این قیمت هم به فروش نرسد. معتقدم هر مالکی که مسکن مهر پردیس خود را کمتر از 400 میلیون تومان بفروشد، ضرر کرده‌ است!

هدایت افزود:‌ به مالکان مسکن مهر پردیس اکیدا توصیه می‌کنم به هیچ وجه نسبت به فروش واحد خود اقدام نکنند چراکه دیگر امکان خرید مسکن را نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به آغاز انتخاب واحد متقاضیان جا مانده در پردیس، گفت: احداث 6هزار واحد مسکن مهر پردیس برای جا مانده‌ها یعنی افرادی که در سایت ثبت نام کرده بودند اما واحدی برای تحویل به افراد وجود نداشت، آغاز شده‌ است و بیش از 3 هزار نفر هم به مرحله انتخاب واحد رسیده‌اند.       

وی با بیان اینکه از مانده‌های سال 91 روزانه 200 الی 300 نفر را دعوت می‌کنیم تا انتخاب واحد خود را انجام دهند، گفت: این 6 هزار واحد در فاز 8 مسکن مهر پردیس در حال احداث است.

* ایلنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • سیر تا پیاز طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید