Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز به کار ششمین واحد سیار تک خطه معاینه فنی که در حال حاضر در پمپ بنزین بخش شمالی وردآورد مستقر است خبر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید نواب حسینی‌منش اظهار کرد: واحدهای سیار تک خطه معاینه فنی که با هدف دسترسی مناسب‌تر شهروندان به خدمات معاینه فنی ایجاد شده در صورت نیاز با برنامه‌ریزی قبلی به مناطقی از شهرداری که فاقد مرکز معاینه فنی خودرو و یا تقاضای بیشتر است منتقل و خدمات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر شهر تهران دارای 16 مرکز معاینه فنی ثابت با 46 خط معاینه فنی و 8 واحد معاینه فنی سیار تک خطه که 6 واحد از آن فعال و دارای نرم افزار سیمفا وزارت کشور برای فعالیت هستند همچنین دو واحد سیار باقیمانده نیز آماده بهره‌برداری و تنها منتظر دریافت مجوزهای لازم برای شروع به کار است.

حسینی‌منش در خصوص میزان مراجعات در دو ماه ابتدایی سال گفت: در این دو ماه حدود 170 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته 4 درصد رشد مراجعات داشته‌ایم. بدون تردید این افزایش مراجعات در طول سال 98 ادامه خواهد داشت و براساس پیش‌بینی انجام شده آمادگی لازم برای پذیرش 2.2 میلیون دستگاه خودرو در این سال در مراکز شهر تهران شامل توسعه مراکز و خطوط معاینه فنی، افزایش شیفت‌کاری و پشتیبانی فنی برنامه‌ریزی شده است.

وی در ارتباط با فعالیت اکیپ‌های سیار تست کنار جاده‌ای اظهار داشت: با عنایت به اثربخشی کارکرد و فعالیت این واحدها در کنترل و پایش مضاعف وضعیت آلایندگی خودروهای دیزل سنگین در حال تردد در شهر و کاهش چشم‌گیر آلودگی در سال 97 فعالیت این اکیپ‌ها به همراه پلیس راهور در سال 98 منسجم‌تر و تشدید شده است. در این 2 ماه 1036 دستگاه خودرو سنگین در سطح شهر مورد ارزیابی و کنترل قرار گرفته که از این تعداد 91 درصد از آن دارای معاینه فنی و 9 درصد از آن فاقد معاینه فنی بوده است. 155 دستگاه خودروی دارای معاینه فنی در ارزیابی مجدد از تست آلایندگی مردود و معاینه فنی آن ابطال شده است. در مجموع 246 دستگاه خودرو به علت نداشتن معاینه فنی و یا مردودی در تست آلایندگی توسط پلیس اعمال قانون و جریمه شده‌اند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی ضمن اعلام تغییر شماره تماس سامانه پاسخگو افزود: این مجموعه با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر در پاسخگویی به شهروندان نسبت به تغییر سیستم مخابراتی و استفاده از سیستم VOIP سازمان فاوای شهرداری تهران با دسترسی و امکانات جدید اقدام نموده و شماره جدید 96006000 جایگزین شماره پیشین 41787 شده است. شهروندان می‌توانند برای هرگونه سوال یا مشکل در خصوص مراکز شهر تهران با این سامانه تماس بگیرند.

حسینی‌منش به شهروندان تهرانی توصیه کرد با توجه به خلوتی مراکز در ایام ماه مبارک رمضان هرچه زودتر نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

مدیرعامل ستا معاینه فنی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه حدود 5500 دستگاه خودرو با پراکندگی و توزیع مناسب به مراکز مراجعه می‌کنند و  شهروندان می‌توانند در کمتر از نیم ساعت با مراجعه به هر کدام از مراکز نسبت به انجام معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

انتقاد معاون شهردار از معاینه فنی نداشتن خودروهای اینترنتیافزایش 18 درصدی مراجعه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران/ پراید و پژو در صدر

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران معاینه فنی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران معاینه فنی شهرداری تهران معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد. این همایش کمتر از یک ماه به پایان مهلت ارسال آثار، جوایز خود را در بخش‌های مختلف اعلام کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

مقالات پژوهشی

نفر اول ۳۰ میلیون تومان
نفر دوم ۲۰ میلیون تومان
نفر سوم ۱۵ میلیون تومان

جُستار‌های آزاد

جُستار برگزیده ۲۰ میلیون تومان

فیلم‌- جُستار

جُستار برگزیده ۲۵ میلیون تومان

ترجمه

ترجمه برگزیده ۱۵ میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند.

مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارائه، یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ است و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان