Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در جریان دفاع مقدس به سال 1361 یاد و خاطره دو شهید والامقام این حماسه و از کارکنان منابع طبیعی در حسینیه سازمان جهاد کشاورزی گلستان برگزار شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، در این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با تجلیل از جانفشانی رزمندگان اسلام در خلق حماسه سوم خرداد، گفت: عملیات بیت المقدس گسترده ترین و پیچیده ترین عملیات جنگ تحمیلی و نقطه عطفی برای نیروهای مسلح بود که جوانان انقلابی و سلحشور این مملکت هیمنه دشمن بعثی را شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرتیپ دوم علی ملک شاهکویی افزود: برگزاری چنین مراسم های بزرگداشتی می تواند بخشی از دستاوردهای عملیات بیت المقدس و جانفشانی رزمندگان را به نسل جوان انتقال دهد.
در این مراسم که رییس سازمان جهاد کشاورزی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی گلستان حضور داشتند، محسن رعیت یکی از قاریان ممتاز کشوری آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کرد.
در پایان مراسم از خانواده شهیدان هادی برزین و موسی عمادالدین از کارکنان شهید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تجلیل به عمل آمد.
مجموعه سازمان جهادکشاورزی گلستان و نهادهای مرتبط همچون اداره کل منابع طبیعی استان 65 شهید تقدیم میهن کرده اند.
6204/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ايثارگران شهدا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی

 غلامرضا گودرزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان مرکزی یکی از مراکز فعال در کشور است و انتقال دستاوردهای علمی این مرکز به بهره‌برداران از اهمیت ویژه برخوردار و در واقع به نوعی خروجی کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان مرکز برای انتقال دانش که روش‌های نوین کشاورزی و استفاده از بذرهای تولید شده است، دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار که به این طریق دانش انتقال پیدا کند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: ایستگاه‌های تحقیقاتی در شهرستان‌های اراک، خنداب، ساوه، زرندیه، خمین و علی‌آباد اراک فعال هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ایستگاه تحقیقاتی اراک مربوط به غلات و دانه‌های روغنی، خنداب منابع طبیعی و ایستگاه تحقیقاتی خمین مربوط به لوبیا است که آوازه بین‌المللی دارد و تنها ایستگاه تحقیقاتی در کشور در تولید صد در صد هسته تا بذر است.

وی بیان کرد: ایستگاه تحقیقاتی ساوه نیز مربوط به انار است که در این ایستگاه بزرگ‌ترین کلکسیون انار کشور وجود دارد، ایستگاه تحقیقاتی زرندیه نیز در بخش تحقیقات آبخوان‌داری فعال و ایستگاه علی‌آباد اراک نیز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی مذکور به صورت تخصصی کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند و بذرهایی که برای بخش کشاورزی از این تحقیقات حاصل می‌شود یکی از مهمترین دستاوردهای این مراکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا