Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:06:48 GMT

قول فتاح به مددجویان سیل زده

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۲۰۱

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مردم تا هفته پیش 230 میلیارد تومان برای ارائه به سیل زدگان به کمیته امداد کمک کردند، گفت: به مددجویان سیل زده، قول تامین تمامی لوازم خانگی را دادیم که بخش عمده آن انجام و مابقی نیز طی این هفته تامین می شود.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان سیل زده از نظر تغذیه مشکلی ندارند، افزود: برای ماه رمضان بسته های غذایی به مددجویان ارائه و طرح افطاری ساده را نیز اجرا کردیم که کمک بسیار خوبی برای مناطق سیل زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با یادآوری اینکه تعمیر منازل آسیب دیده مددجویان تا سه ماه آینده با استفاده از کمک‌های مردمی، بیمه و دولت به اتمام می رسد، ادامه داد: 20 هزار منزل باید تعمیر و مرمت شود که تمامی آنها طی مدت زمان مدنظر انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) با بیان اینکه با همت دولت، بنیاد مسکن و بانک ها در سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات تا 9 ماه آینده ساخت 10 هزار خانه برای سیل زدگان به اتمام خواهد رسید، گفت: با استفاده از وام بلاعوض و کمک های مردمی تمامی 10 هزار واحد مسکونی ساخته می شود و قول این کار را نیز دادیم بنابراین مردم نباید نگران باشند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد سیل ماه رمضان پرویز فتاح سیل کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود