Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:26:28 GMT

موادفروشی داماد و مادرزن در تهران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۸۰۸

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری خانواده‌ای که با همکاری یکدیگر اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: مدتی قبل مأموران کلانتری با دریافت خبرهای متعدد مبنی بر توزیع مواد روانگردان و مواد مخدر در یکی از محلات نازی‌آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که گزارش‌های واصله صحت داشته است و توزیع این مواد مخدر توسط اعضای یک خانواده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به تهیه گزارش اولیه و اخذ مجوز قضائی اظهارکرد: با هماهنگی مقام قضائی مأموران کلانتری نازی آباد روز گذشته به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در عملیاتی اعضای این خانواده سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به کشف مواد مخدر از مخفیگاه این افراد گفت: در بازرسی‌های انجام شده دو کیلوگرم مخدر شیشه نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر از سوی یک مادر، دختر و داماد خانواده توزیع می‌شد، اظهارکرد: این افراد خانه‌ای دو طبقه را به محل فعالیت خود تبدیل کرده بودند و در یک طبقه زندگی و در طبقه‌ای دیگر اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

به گفته سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت برای هر سه متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده و مواد مخدر کشف شده در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موادفروشی داماد مادرزن تهران حسین هدایتی فتح خرمشهر احمد عراقچی خودروهای هیبریدی ترزامی هوآوی انصارالله یمن زیبا حالت منفرد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه