Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@22:03:00 GMT

پارکینگ‌های حرم رضوی در شب‌های قدر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۴۴۴

پارکینگ‌های حرم رضوی در شب‌های قدر تعطیل است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، سیدخلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی عاشقان و زائران امام رضا(ع) در ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و شب‌های قدر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورای تأمین استان و با هدف فراهم آوردن فضای آرام و منظم برای خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران، پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی به مدت 3 روز و در سه مقطع زمانی مختلف تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر این اساس تمامی پارکینگ‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز جمعه، 3 خردادماه تعطیل و بعد از اتمام مراسم احیاء شب 19 ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهد شد. همچنین روزهای یکشنبه 5 و سه شنبه، 7 خردادماه مجدد بعد از اقامه نماز ظهر تعطیل و ساعت 2 بامداد شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهد شد.
منبتی بیان کرد: از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی درخواست می‌شود برای تسهیل شرایط و بهره‌مندی عموم علاقه‌مندان از برنامه‌های معنوی حرم رضوی، در این شب‌ها از تردد با وسایل نقلیه شخصی در حوزه حرم مطهر رضوی خودداری کنند یا از طریق نرم افزار نعیم رضوان از ظرفیت‌های پارکینگ‌های در نظر گرفته شده در محدوده حرم مطهر رضوی مطلع شوند.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در مسیرهای منتهی به حرم مطهر، تعداد 100 دستگاه ون برای ارائه خدمات به زائران و مجاوران در نظر گرفته شده، همچنین در زمان اوج ترافیک نیز بخش ویلچر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر ارائه خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی آستان قدس رضوی شب های قدر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)