Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:11:58 GMT

افتتاح نمایشگاه عکس «همه جا برای همه» در پاریس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۶۲۴

افتتاح نمایشگاه عکس «همه جا برای همه» در پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه «همه جا برای همه»، طی مراسمی و با حضور بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه، جمال کامیاب رایزن فرهنگی ایران در فرانسه، میشل ستبون عکاس وقایع انقلاب ۵۷ و جمعی از هنرمندان ایرانی و فرانسوی نمایشگاه «همه جا برای همه» عصر روز گذشته جمعه ۳ خرداد در محل رایزنی ایران در پاریس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۵۶ اثر از ۲۸ هنرمند عکاس روی دیوار رفته است که این آثار از دریچه نگاه بابک برزویه و حیدر رضایی انتخاب شدند.

آثاری که سعی دارند تا به نمایشی از مشکلات سیل اخیر در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان بپردازند و همچنین با توجه به تحریم های بوجود آمده به ارسال نشدن کمک‌های انسان دوستانه جهانیان به ایران اشاره کند.

اسامی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه بدین شرح است: احمد بلباسی، رضا احمدوند، امیرعلی رزاقی، امیرهاشم دهقانی، بابک برزویه، بهاره حسین نژاد ندایی، حدیثه پاسندی، زینب مهدوی، مجید خواهی، محسن اسماعیل‌زاده، محسن رضایی، ملیکا فرش‌فروش، محمد جوادزاده، مهدی حسنی، راحله حصاری، محمد زارع، علی حامد حقدوست، فائزه کابلی، فرشته اصلاحی، محمد بقال اصغری، سیامک نامور، محمد علی نجیب، امین یاری، آی تای شکیبافر، عابدین مهدوی، حسن غفاری، مریم آل‌مومن دهکردی و علی قنبرلو.

همچنین در این روز کارگاه آموزشی توسط بابک برزویه مدرس عکاسی و مسئول هماهنگی این نمایشگاه در خصوص موضوع عکاسی در ایران و عکاسی بحران برای هنرمندان حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

نمایشگاه عکس و مدیای «همه جا برای همه» به همت بابک برزویه دبیر اجرایی و مسئول هماهنگی، سعید شمس مسئول ویدئو و تولید محتوای مدیا و حمایت و همکاری بنیاد سینمایی فارابی، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران، رایزنی فرهنگی کشورمان در فرانسه و اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار می شود.

این نمایشگاه از ۳ تا ۹ خرداد ۲۴ تا ۳۰ می در محل رایزنی ایران در پاریس برای بازدید مخاطبان برقرار است. پیش تر نیز نمایشگاهی از این آثار در قالب مدیا درغرفه بنیاد سینمای فارابی در جشنواره فیلم کن برگزار شده بود.

کد خبر 4625248 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس عکس سیل پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد