Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:46:33 GMT

کشف ۲ انبار ملزومات احتکار شده کشاورزی در کبودرآهنگ

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۵۱۲

کشف ۲ انبار ملزومات احتکار شده کشاورزی در کبودرآهنگ

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۲ انبار ملزومات احتکار شده کشاورزی در شهرستان کبودرآهنگ به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار ملزومات کشاورزی در ۲ انبار در یکی از توابع شهرستان کبودرآهنگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در بازرسی از این انبارها، ۴۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور، ۳۰۰ متر لوله آبیاری بارانی و ۹۰ حلقه لاستیک ماشین آلات کشاورزی احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

کشف ۵۳۰۰ قطعه مرغ قاچاق در فامنین

وی همچنین از کشف ۵ هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۵ هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق و فاقد مجوز از ۲ دستگاه کامیون شدند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش طیور کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.

کد خبر 4625553

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولین قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، گفت: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ماکو با بیان اینکه باید تمام مسئولان برای تشویق مردم به سوی جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش کنند، اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک عزم ملی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، افزود: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ماکو گفت: تعداد ۴۱ پرونده مسکن برای جوانی جمعیت در روستاهای شهرستان ماکو تشکیل شده است.

کاظمی تصریح کرد: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و به تعداد ۱۱ خانوار نیز تا پایان ماه جاری زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

کد خبر 751272

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی