Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد دروازه‌بان لهستانی‌اش نیاز به عمل جراحی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ماسیمیلیانو آلگری که فردا شب (یکشنبه) آخرین حضورش روی نیمکت یوونتوس را در هفته پایانی رقابت‌های سری A ایتالیا در بازی مقابل سامپدوریا تجربه خواهد کرد، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: وویچخ شزنی مشکلی از ناحیه زانو دارد و در چند هفته عمل جراحی خواهد داشت، اما برای بازی فردا در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فوق ستاره پرتغالی‌اش اظهار داشت: کریستیانو رونالدو ما را در این بازی همراهی نمی‌کند، چون نیاز به استراحت برای همراهی تیم ملی فوتبال پرتغال دارد. حالا فرصت برای بازی کردن دیگر بازیکنان فراهم است.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر تصریح کرد: میرالم پیانیچ آماده بازی است، بلز ماتویدی و فدریکو برناردسکی محروم هستند، ماریو مانژوکیچ می‌خواست که جذاب‌تر شود و بینی جدیدی برای خودش ساخته (اشاره به عمل جراحی که مهاجم کرواتش روی بینی شکسته‌اش انجام داد)، الکس ساندرو مشکل عضلانی دارد و داگلاس کاستا را هم فصل آینده خواهید دید.

آلگری که مقصد بعدی او را انگلیس می‌دانند، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: ما باید فصل را در بهترین شکل ممکن مقابل یک تیم فوق‌العاده به پایان ببریم. سامپدوریا به خاطر کار‌هایی که کرده، شایسته احترام است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلگری یوونتوس سری آ کریستیانو رونالدو سامپدوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!