Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه سرپرست ناظر بازار در مورد نحوه فروش سهام برای سهامداران بانک انصار صادر شد.به گزارش بلاغ،بر اساس اطلاعیه‌ سرپرست معاونت بازار بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به برنامه ادغام بانک انصار در بانک سپه، نحوه و زمان فروش سهام از سوی سهامداران بانک انصار اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع کلیه سهامداران شرکت بانک انصار نماد (وانصار) می‌رساند، براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوا) در مورد چارچوب ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، موارد زیر به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند؛ 

الف) مقتضی است سهامداران محترم تمامی اطلاعات و شرایط منتشره در سایت کدال را در تصمیم‌گیری‌های خود را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ب) مقتضی است آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود در این مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضو بورس اوراق بهادار تهران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه تقاضای فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام نمایند. 

ج) شرایط ارائه تقاضاهای فروش به صورت زیر است: 

ـ دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۸ الی ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ بوده، لکن زمان بازگشایی نماد معاملاتی جهت ورود سفارش در سامانه معاملاتی براساس پیام ناظر بازار اعلام می‌شود. 

ـ نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد. 

- قیمت تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی وابسته و غیروابسته به نیروهای مسلح به قیمت هر سهم مبلغ ۲۰۸۶ ریال می‌باشد. 

- دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی غیروابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان‌پذیر است. 

- انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال (به استثنای کارمزد شرکت‌های کارگزاری) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهای ادغام شونده پرداخت می‌شود. 

- دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش برای سهامداران حقوقی وابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۳:۵۰ امکان‌پذیر است. 

متن کامل +  اطلاعیه ناظر بازار برای سهامداران بانک انصار  + را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس از موضع دبیرکل جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن در دفاع از ملت ملت فلسطین قدردانی کرد. حماس از امت‌های عربی و اسلامی خواست برای در تنگنا قرار دادن اشغالگران و همبستگی با ملت فلسطین، متحد شوند.

نیروهای مسلح یمن امروز با صدور بیانیه ای از آغاز مرحله چهارم عملیات خود در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد. در این بیانیه آمده است: در اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن برای یاری مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به درخواست های مقاومت ملت مظلوم فلسطین و با توجه به سرسختی های اسرائیل و آمریکا، نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند متعال آغاز مرحله چهارم عملیات را به شکل زیر اعلام می کند:
اول: همه کشتی های اسرائیلی و کشتی های عازم بنادر این رژیم در سواحل دریای مدیترانه که ممنوعیت کشتیرانی را نقض کنند در هر منطقه ای که دست ما به آنجا برسد هدف قرار می دهیم.
دوم: اجرای این تصمیم از لحظه انتشار این بیانیه آغاز می شود.
سوم: در صورتی که رژیم اسرائیل به اجرای عملیات نظامی تجاوزکارانه علیه رفح متوسل شود، نیروهای مسلح یمن مجازات های فراگیری علیه کشتی های همه شرکت هایی که با کمک رسانی و ورود به بنادر فلسطین اشغالی ارتباط داشته باشند از هر ملیتی که باشند اعمال خواهیم کرد و از عبور همه کشتی های این شرکت ها در منطقه عملیات نیروهای مسلح یمن صرف نظر از مقصد آنها، جلوگیری خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان