Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر؛ همایش بزرگداشت ایثارگران عملیات بیت المقدس شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش بزرگداشت ایثارگران عملیات بیت المقدس با حضور امام جمعه و فرماندار آران و بیدگل و جمعی از رزمندگان و خانواده های معظم شهدای این عملیات در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح خرمشهر، تجلی مقاومت ملی ایرانیان 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به خصوص ۳۶ تن از شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس از شهرستان آران و بیدگل گفت: این پیروزی‌ها مدیون ایثار و از جان گذشتنِ جوانانی است که در دامان پاک پدران و مادرانی نیکو پرورش یافتند و افتخارآفرین کشور شدند.

دکتر اسماعیل بایبوردی، فتح خرمشهر را تجلی مقاومت ملی ایرانیان و حماسه ای باشکوه در تاریخ دفاع مقدس خواند و افزود: حماسه غرورآفرین فتح خرمشهر و ایثارگری شهدا و رزمندگان هرگز از اذهان مردم شهیدپرور ایران اسلامی زدوده نمی شود.

 

مسؤولان، حلقه وصل بین نسل انقلابی با نسل جوان باشند 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل هم در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بویژه ۳۶ تن از شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس از شهرستان آران و بیدگل گفت: نقش شهرستان آران و بیدگل و جان فشانی های ایثارگران این شهرستان در آزادسازی خرمشهر بسیار چشمگیر و اثرگذار بوده است.

سعید ضابطی افزود: حضور نزدیک به ۵۰۰ رزمنده در عملیات، نقش دو سردار بزرگ این عملیات سردار شهید قاسم عربیان و سردار سید حسین روحانی به عنوان فرمانده گردان، اعطای نشان فتح به خانواده سردار شهید قاسم عربیان به خاطر نقشی که این شهید در آزادسازی خرمشهر داشته است این اداره را بر آن داشت تا نخستین همایش بزرگداشت ایثارگران عملیات بیت المقدس را با همکاری دستگاه ها برگزار کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: ما جاماندگان قافله ایثار که لیاقت حضور در جبهه های نبرد را نداشته ایم و حالا که مسئولیتی برعهده داریم وظیفه داریم در این جنگ نرم فرهنگیِ دشمن و با توجه به تاکید مقام معظّم رهبری اجازه ندهیم یاد و خاطره این شهدا غبارهای فراموشی بگیرد.

 

ضابطی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانیه ۴۰ مرتبه از کلمه جوان نام برده شده و ظرفیت امیدبخش کشور را نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی می داند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: مهم ترین وظیفه ما، زنده نگه داشتن و انتقال خاطرات و رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران بویژه برای نسل جوان است و به نوعی باید حلقه وصل و پل ارتباطی بین نسل انقلابی با نسل جوان و نوجوان کشور باشیم.

 

ضابطی تأکید کرد: مدیران ما اگر سه کلید واژه نظام اسلامی، ارزش های انقلاب و شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، در مدیریت و در انجام کارهای اجرایی موفق خواهند بود.

 

در پایان این همایش از تعدادی از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس در شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر نماز جمعه خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر ماه مبارک رمضان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر شهرستان آران و بیدگل حماسه سوم خرداد سوم خرداد آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند