Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:30:00 GMT

پوچتینو مجانی سرمربی یووه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۴۷۰

پوچتینو مجانی سرمربی یووه می‌شود؟

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در یک حالت به صورت مجانی هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد گرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، یوونتوس بعد از پنج سال به همکاری خود با ماسیمیلیانو آلگری پایان داد و فصل بعد سرمربی جدید روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

گمانه زنی‌های زیادی درباره سرمربی بعدی یووه وجود دارد. یکی از گزینه‌های که احتمال حضورش در یوونتوس زیاد است پوچتینو، سرمربی موفق تاتنهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاتزتا دلواسپورت در این باره نوشت که اگر پوچتینو با تاتنهام جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر برد این مربی آرژانتینی می‌تواند به صورت مجانی تاتنهام را به مقصد یووه ترک کند. البته این در صورتی است که خود او بخواهد.

به نوشته گاتزتا دلواسپورت اما اگر تاتنهام قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشود رقم فسخ قرارداد پوچتینو ۳۰ میلیون یورو است و یووه اگر این مربی آرژانتینی را می‌خواهد باید چنین رقمی را پرداخت کند.

تاتنهام با شکست دادن آژاکس در نیمه نهایی توانست جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در دیدار نهایی که در اسپانیا برگزار خواهد شد به مصاف لیورپول خواهد رفت و امید زیادی دارد که برای نخستین بار در تاریخ خود قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا مائوریسیو پوچتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اسپرز در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول تاتنهام برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به تاتنهام رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول اسپرز را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم