Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقلیت بودن فراکسیون‌ها دلیلی برای مسئولیت گریزی آنها می‌شود؟ سوالی که محمود صادقی در توئیترش به آن پاسخ داده است. آفتاب‌‌نیوز : سال آخر مجلس دهم است و بار انتقادات از مجلسی ها از هر طیفی که هستند بالا گرفته است. خاصه این روزها که مشکلات معیشتی مردم جدی تر شده است انتظارات از وکلای ملت هم بیش از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان برخی خود را متعهد به تلاش بیشتر برای حل مشکلات مردم می دانند و برخی هم با توجیهات ریز و درشت بار اشکالات را بر دوش دیگران می اندازند. آنچنان که نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و از چهره های نزدیک به جبهه پایداری چند روز پیش در نطقی که در صحن علنی مجلس داشت به اصلاح طلبان و اعتدالیون تاخت و گفت «جای تردید نیست که وضع موجود و نابسامانی های ایجاد شده محصول دو تفکر اصلاحات و اعتدال است که با دست گرفتن فرمان دولت و مجلس این وضع را ایجاد کردند. 
مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس که به مانند دیگر امیدی ها از اتفاقات رخ داده در انتخابات هیات رییسه مجلس و کم شدن وزنه امیدی ها در هیات رییسه ناراحت بود روز گذشته کنایه ای هم به نماینده رقیب زد و گفت«این رای که امروز داده شد نشان داد که اصلاح طلبان در اکثریت نیستند که بخواهید همه مشکلات را بر دوش آنها بیندازید.» 
اظهارات این دو نماینده مجلس اما با واکنش توییتری محمود صادقی نماینده تهران روبرو شده که تلویحا به هر دو نماینده مذکور کنایه زده است. او در صفحه‌ توئیترش نوشته است«اینکه این یا آن طیف در اقلیت است یا اکثریت ندارد توجیهی برای مسئولیت گریزی نمی شود.فراکسیون امید باید صادقانه به مردم گزارش دهد.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود صادقی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد