Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس طی بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

روز قدس، یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و روز جهانی همراهی با آرمان فلسطین است. روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، سازشکاران و حامیان اشغالگری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب هفتاد سال است، رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین ستم می‌کند و با بمباران خانه‌ها، مدارس و مساجد به کشتار وسیع مردم بی‌دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان شیرخوار می‌پردازد و بر سیاهه جنایت‌های خود می‌افزاید و با معامله قرن و دیگر طرح‌های استعماری تلاش می‌کند حقیقت مسئله فلسطین را به انحراف و انزوا بکشاند.

ما امروز، مردم فلسطین و محور مقاومت باایمان به خدا، هویت و قدرت خود را به نحوی افزایش داده که پایه‌های سست حکومت فرزندان شیطان را به تزلزل انداخته و با کاهش آستانه تاب‌آوری تل اویو در برابر موشک‌های رزمندگان مقاومت؛ سقوط و نابودی ظلم و جنایت را فریاد می‌زند.

این نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین است. گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوزهای صهیونیست‌ها دیگر دست‌بسته نیستند و دیوار حائل‌ها و گنبدهای آهنین توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.

نسل چهارم فلسطینی‌ها با برافراشتن پرچم فلسطین در غزه و اقصی نقاط جهان حق بازگشت به سرزمین‌های خود را هر هفته فریاد می‌زنند و نگذاشته‌اند مسئله فلسطین در غبار غفلت و خیانت سازشکاران به فراموشی سپرده شود و همراهی این امر با پیروزی‌های جریان مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان، عصبانیت آمریکا و صهیونیست را برانگیخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به استناد مبانی دینی، قرآنی و شاخص‌های انقلاب اسلامی؛ ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد؛ تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در پیوند با اسرائیل جز رسوایی برای آن‌ها سودی ندارد و امت اسلامی با حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب را فریاد خواهد زد.

کد خبر 4628023

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی ایران امريكا فلسطين ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم