Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد با تقدیر از کمک خیران استان خراسان شمالی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، افزود: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع) از فردا، پانزدهم ماه مبارک رمضان در استان آغاز می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این هفته معنوی تا بیست و یکم سالروز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت نیکوکاران عزیز میزان مشارکت مردم در طرح اطعام نیازمندان رشد قابل‌توجهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان باهدف ترویج فرهنگ سنت حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت معنوی این ماه تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را افزایش دهد به‌طوری‌که پیش‌بینی‌شده است در این ماه هزار و ۴۰۰ حامی جدید جذب شود.

الهی راد با یادآوری اینکه ثبت‌نام از حامیان در دفاتر و پایگاه‌های این نهاد مستقر در مراسم‌های مختلف شب قدر انجام می‌شود، اظهار کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند با پیوستن به پویش من یک حامی‌ام و ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۰۶۲۷ در این کار خیر مشارکت کنند.

وی افزود: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ نفر از یتیمان تحت حمایت این نهاد در قالب اجرای طرح اکرام ایتام از حمایت‌های مالی خیران برخوردار هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز در راستای جذب خیران و برای بهبود زندگی فرزندان دارای سرپرست نیازمند، ناتوان، سالمند و ازکارافتاده اجرایی می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر در قالب اجرای طرح محسنین، سه هزار و ۹۹ نفر از این فرزندان تحت حمایت مالی خیران قرارگرفته‌اند.

الهی راد در ادامه بابیان اینکه ۲۴ هزار و ۴۱۹ خیر هم استانی و کشوری ماهانه به‌حساب فرزندان یتیم و فرزندان دارای سرپرست ناتوان استان کمک‌های مالی واریز می‌کنند، عنوان کرد: در سال ۹۷ این خیران حدود ۲۰ میلیارد تومان به‌حساب این مددجویان کمک مالی واریز کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت حضرت علی خراسان شمالی کمیته امداد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند