Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا ؛ کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد امروز چهارشنبه با حضور فرماندار، معاونت برنامه ریزی و توسعه و مدیران دستگاههای شهرستان پارس‌آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: اقتصاد باید مردمی بوده و به مردم واگذار شود اگر مردمی باشد هم مولد خواهد بود و هم پویا و متحرک خواهد بود که این همان اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق با فرامین مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی تصریح کرد: در سال جاری تمامی تولیدی ها و شرکت ها و سرمایه گذاری هایی که در شهرستان انجام شده و در طول سالیان غیرفعال یا تعطیل و راکد شده اند مجددا به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی افزود: مسئولان و مدیران دستگاه ها مرتبا باید از تولید ها و شرکت های تولیدی بازدید نموده و وضعیت آن ها را رصد نمایند تا قبل از تعطیلی و یا بروز مشکلات برای تولیدی ها از تعطیل شدن آنان جلوگیری به عمل آورند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان در سال گذشته تسهیلات به متقاضیان ارائه شده که مجموعاً ۳۲۱۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد نموده است، این آمار مازاد بر سهمیه شهرستان بوده که این عملکرد قابل قبولی برای دستگاهها و مدیران آن می باشد.

وی یادآور شد: در سال ۹۸ نیز تعهد اشتغال در کل استان بیش از ۲۶ هزار نفر برای کل استان می باشد که سهم شهرستان پارس آباد از این رقم بیش از ۳۴۰۰ نفر برآورد شده است.

او افزود: توزیع تسهیلات و اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان بر اساس قابلیت‌ها و شاخص های جمعیتی شهرستان ها و مناطق استان توزیع و ساماندهی می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد ملاک ارزیابی دستگاهها در شهرستان پارس آباد را اجرای صحیح سیاست‌های دولت و همکاری و همراهی با دستگاههای عنوان کرد و افزود: عملکرد دستگاهها بر اساس همراهی و هماهنگی و اجرای سیاستهای دولت در استان و شهرستانها می باشد که در سال گذشته به خوبی تحقق یافت.

فرماندار شهرستان پارس آباد سال جدید را سوال تحقق شعارهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در سال جاری با زیر ساختها و سرمایه گذاری که در زمینه تولید محصولات گلخانه ای ایجاد شده است،همچنین حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله پالایش ذرت و کنسانتره میوه و توسعه بخش شیلات؛ دستاورد ها و اقدامات گسترده ای را برای سرمایه گذاری و اشتغال در این شهرستان برنامه ریزی کرده ایم.

علایی در پایان رضایتمندی مردم را رضایتمندی پروردگار دانست و گفت: رضایتمندی پرورگار در گرو رضایت مندی مردم است و تمام تلاش ما باید به این موضوع معطوف شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال سرمایه گذاری شاخص فرماندار مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور