Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری ظهر چهارشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیرجند با انتقاد از برخی رستوران ها بیان کرد: غذای رستوران های شهر شور و تند بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فشار خون به عنوان یکی از زمینه های مرگ و میر است، افزود: در حال حاضر جایگاه سلامت، بهداشت و پیشگیری آنگونه که باید، شناخته شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مردم بیش از پیشگیری به فکر درمان هستند، گفت: توسعه بهداشت فردی و شاخص های عمومی نیازمند توجهی ویژه از سوی جامعه است.

وی خواستار بستر سازی حضور تیم های مرکز بهداشت در دستگاه های دولتی در راستای سنجش فشار خون شد و افزود: غربالگری و کنترل فشار خون مانع برخی از بیماری ها می شود.

ناصری با تاکید بر اینکه باید زمینه عرضه کالای سلامت محور در جامعه فراهم شود، افزود: تربیت نسل سالم و پویا باید از اهداف خانواده ها و متولیان ذیربط باشد.

اجرای طرح پایلوت نظام ارجاع در سرایان

نماینده نظام ارجاع الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این جلسه از اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک به صورت پایلوت در سرایان خبر داد و گفت: این طرح در سایر مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان های استان تا دو ماه آینده اجرایی می شود.

روح الله افشاری با بیان اینکه این طرح در حال حاضر افراد دارای بیمه روستایی را پوشش می دهد، افزود: داشتن پرونده الکترونیک برای بیماران، کاهش زمان ویزیت متخصص و مدیریت هزینه های بیماران از مزایای اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک است.

نماینده نظام ارجاع الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: ۱۸ مرکز ارائه خدمات جامع سلامت بیرجند در راستای طرح نظام ارجاع مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کد خبر 4628802

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ناصری فرمانداری بیرجند امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک