Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- : ما بعد از سيل دوران بازسازي را داريم و در حوزه کشاورزي تا امروز صد نفر از کشاورزانمان که در حادثه سيل دچار آسيب گرديدند در سطح شهرستان شناسايي شدند و پنجاه نفر در سامانه سجاد  که متعلق به حوزه بحران و حوادث است ثبت شدند که مثبوتين از تسهيلات بلاعوض و ساير مزايا بهره خواهند برد.       
به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، جلسه شوراي اداري به رياست مهدي محمدي فرماندار قائم شهر و با حضور آيت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه شهرستان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه و همچنين مديران عضو شورا در گلزار شهداي سيد ملال برگزار شد.       ‎
به گزارش روابط عمومي فرماندار شهرستان قائم شهر، جلسه شوراي اداري به رياست مهدي محمدي فرماندار قائم شهر و با حضور آيت ا... معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه شهرستان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه و همچنين مديران عضو شورا در گلزار شهداي سيد ملال برگزار شد.   
در اين جلسه فرماندار قائم شهر گفت: در آستانه سوم خرداد جهت اداي احترام به مقام شامخ شهيدان در اين مکان مقدس که همجواري با شهداي عزيز است جلسه شوراي اداري را برگزار نموديم.   
اين مسئول به دغدغه مندي اش در خصوص حل مشکلات مردم اشاره داشت و گفت: بارها گفتم و مجددا عرض مي کنم در برخورد با مردم در مقام مسئول به گونه اي برخورد کنيد که دوست داريد با شما برخورد کنند، هميشه سعي کنيد خود را جاي مردم در پشت ميز ببينيد و بدانيد ميز امانتي است در نزد بنده و شما و فردا پيش خداوند متعال بايد در قبال آن پاسخگو باشيم.       
وي ادامه داد: يقيناٌ آن چه بعد از من و شما به عنوان مدير باقي خواهد ماند نام نيک است و بعد از پايان دوران مسئوليتمان مردم در خصوص عملکرد ما محاسبه خواهند داشت و مي گويند اين شخص در زمان تصدي مديريت تمام تلاش خود را براي حل مشکلات به کار گرفت و البته من از همه ي همکارانم قدردان و سپاسگزارم و اين نکات را به خودم گوشزد مي کنم.
نماينده عالي دولت در شهرستان قائم شهر گفت: ما بعد از سيل دوران بازسازي را داريم و در حوزه کشاورزي تا امروز صد نفر از کشاورزانمان که در حادثه سيل دچار آسيب گرديدند در سطح شهرستان شناسايي شدند و پنجاه نفر در سامانه سجاد  که متعلق به حوزه بحران و حوادث است ثبت شدند که مثبوتين از تسهيلات بلاعوض و ساير مزايا بهره خواهند برد.
وي ادامه داد: در حوزه مسکن نيز به غير از دو مورد مشکلي نداشتيم که آن را هم بنياد مسکن پيگيري نمود و بايد عرض کنم که اين اولين بار بود که دولت در کوتاه ترين زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارت اقدام نمود و اين امر محقق نشد مگر به واسطه ي مديريت ميداني و فرماندهي برادر خوبمان جناب آقاي حسين زادگان که بنده شهادت مي دهم در دوران خدمت خود شايد سيل ها و حوادث زيادي را تجربه کردم ولي اينقدر که نماينده عالي دولت در تمام حوزه ها و امور حضور فيزيکي داشته باشد کم ديدم و بهتر بگويم نديدم.    
فرماندار قائم شهر ضمن تقدير از اقدامات خوب بنياد برکت در حوزه امداد رساني به سيل زده ها گفت: در عين حال قبل از اينکه جاري شدن سيل در جاهاي ديگر کشور را شاهد باشيم، در خصوص خسارت ديدگان سيل در شهرستان کنار دست ما که در حوزه خانه و اثاثيه مشکل داشتند کارهاي خوبي انجام شد.   
محمدي افزود: در حوزه راهداري برخي افراد در فضاي مجازي مطالبي را بيان کردند که اميدوارم انصاف، عدالت و معرفت را سرلوحه کار خودمان قرار دهيم و لازم مي دانم از همين تريبون از اقداماتي که همکاران ما در حوزه راهداري انجام داده اند صميمانه تشکر کنم.   
اين مسئول به ساخت پل موقت بالارستم با دهنه 50 متر اشاره کرد و گفت: کار جهادي و با دقت و سرعت بالايي انجام شد و همان روز اول که استاندار محترم در محل پل مخروب در اثر سيل حاضر شد اهالي اين درخواست را داشتند تا مشکل پلي که سقوط کرده را براي ما حل نمائيد و بر اساس تاکيدات شخص استاندار اين اتفاق افتاد و تا چند روز ديگر به ياري خدا شاهد بازگشايي پل خواهيم بود.     
فرماندار قائم شهر در بخش ديگري از سخنان خود اذعان داشت: از آنجائيکه سال جاري به نام رونق توليد از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است با اقدامات خوب همکارانم در حوزه شهرستان، حائز مقام برتر استان شديم و اين بايد تداوم داشته باشد تا در حوزه سرزميني خودمان با رفع مشکلات توليد زمينه اشتغالزايي بيشتر را براي جوانان فراهم کنيم.
اين مسئول گفت: تابستان را پيش رو داريم و از مديران مربوط مي خواهم که در خصوص حضور و اسکان مسافران اقدامات شايسته اي انجام دهند تا بتوانيم ميزبان خوبي باشيم.          
مقام عالي دولت در شهرستان عنوان کرد: در اينجا لازم مي دانم از زحمات آقاي دکتر معين پور تشکر کنم و براي آقاي مهندس خنکدار به عنوان سرپرست و آقاي مهندس صالح زاده که به عنوان شهردار از سوي شوراي اسلامي شهر انتخاب شدند آرزوي توفيق و سلامت داشته باشم.      
اين مسئول عنوان کرد: در خصوص حضور در مساجد در ايام ماه مبارک رمضان و اينکه بسياري از مشکلات را مي توان با ديدار چهره به چهره برطرف نمود ضمن تقدير از آقاي عباسي معاونت سياسي، آقاي حمزه خاني بخشدار مرکزي و حاج آقا ذاکري رئيس اداره تبليغات، از مديران مي خواهم تا در اين ديدار ها حضور به هم برسانند.           
فرماندار قائم شهر افزود: اداراتي که به شهرداري ها بدهکارند نسبت به واريز بدهي اقدام نمايند تا شهرداران که اعتبار عمراني از جانب ما ندارند بتوانند خدمات خوبي را به مردم ارائه دهند.     
امام جمعه قائم شهر در جلسه شوراي اداري گفت: از اينکه در آستانه سوم خرداد جلسه را در يکي از مزارهاي شهداي دوران دفاع مقدس برگزار کردند جاي شکر و سپاسگزاري دارد.           
آيت ا... معلمي با اشاره به اينکه عمليات بزرگ بيت المقدس جهت آزاد سازي خرمشهر از دهم ارديبهشت آغاز شد عنوان نمود: در شرايطي پيروز شديم که تمام ابرقدرت ها از دشمن بعثي حمايت کردند..  
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اگر انسان همه ي توان و امکانات خود را براي خدا به کار گيرد چنانچه کمبودي در کار باشد خدا خودش آن را جبران مي کند و اينطور شد که در عمليات بيت المقدس دست قدرت الهي از آستين رزمنده هايي که براي رضاي خدا غسل شهادت نمودند خارج شد.    
آيت ا... معلمي در بخش ديگر از سخنان به ديدار پرشور جوانان با رهبري اشاره کرد و خاطر نشان نمود: جوان مومن انقلابي که در اين ديدار بيان شد مي تواند ميانسال هم باشد.          
امام جمعه قائم شهر گفت: همه ي شما مي دانيد بنده اهل تملق نيستم و چنانچه گله اي هم باشد عنوان مي کنم و حال اينکه در خصوص فرماندارمان جناب آقاي محمدي بايد عرض کنم ايشان با وجود اينکه ابروان و موهاي او سپيد شده است اما حقيقتاٌ مانند يک مدير جوان و انقلابي در صحنه هايي که بايد حضور پيدا کند حاضر مي شود و براي حل مشکل قدم برمي دارد و کارهاي از اين قبيل  باعث حفظ دستاوردهاي عمليات بيت المقدس و اقدامات همه ي رزمنده هاي دوران دفاع مقدس مي شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: با مردم در مقام مسئول به گونه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شکی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، اظهار کرد: به واسطه همدلی‌هایی که تا کنون بین اعضا شورا و مردم این شهرستان رخ داده است شاهد اتفاق‌های مثبتی در شهرستان علی آباد کتول بودیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم برای مردم گام‌های مثبتی برداریم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم در برخی از اوقات از حقوق اجتماعی خود گذشتیم.

رئیس شورای شهر علی آباد کتول ضمن بر شمردن جایگاه مهم رسانه گفت: امروز نقش و جایگاه رسانه بر همگان آشکار است و با قرار گرفتن در کنار رسانه می‌توان اتفاق‌های بزرگی در شهر خلق کرد.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۷۰ جلسه در شورای اسلامی شهر علی آباد کتول برگزار شد، افزود: در این مدت هزار و ۱۱۴ مصوبه در چهار بخش انجام شد که از این تعداد ۲۹۴ مصوبه که حدود ۳۹ درصد مجموع مصوبات است مربوط به حوزه فرهنگی است.

شکی اظهار کرد: ۲۵۹ مصوبه که حدود ۲۵ درصد از مصوبات را شامل می‌شود مربوط به حوزه شهرسازی است که شهرستان علی آباد کتول در این حوزه ظوابط بسیار سخت گیرانه دارد.

وی یادآور شد :۱۱۵ مصوبه در حوزه قرار دا های عمرانی داشتیم که ۱۱ درصد مصوبات شورا را شمال می‌شود.

شکی اصلاح و بازبینی بافت فرسوده را از موضوعات رفع موانع و مانع زدایی در حوزه شهر سازی اعلام کرد و گفت: اکنون بافت فرسوده این شهرستان از ۹۰ هکتار به ۱۵۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۰۰ تن قیر رایگان در سطح شهرستان علی آباد کتول استفاده شده است، ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال این رقم به هزار و ۱۰۰ تن برسد.

وی در ادامه در خصوص تله کابین هم گفت: در سال ۱۴۰۱ سازمان شورای عالی ملی جنگل‌ها و میراث فرهنگی رضایت خود را برای اجرای این پروژه اعلام کردند و در آبان ماه سال ۱۴۰۱ مجوزهای لازم اخذ شد.

رئیس شورای شهر علی آباد کتول گفت: طی سال ۹۵ در دوره شورای چهارم مزایده‌ای برگزار شد که یکی از شرکت‌ها توانست برنده مزایده شود اما آیتم‌هایی که در آن زمان برای شرکت مورد نظر مشخص شده بود اکنون دیگر قابل پذیرش نیست و این باعث شد تا تغییراتی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: طی دو هفته قبل کار انعقاد قرار داد تله کابین به پایان رسیده بود اما اشکالاتی از سوی دادستانی اعلام شد که منتظریم اشکالی که بر پروژه تله کابین گرفته شد مشخص شود تداوم خواهد داشت یا خیر که اگر تداوم داشته باشد بلافاصله به سمت فراخوان جدید خواهیم رفت و اگر غیر از این باشد حتماً در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همین شرکت کلنگ تله کابین زده خواهد شد.

کد خبر 6091476

دیگر خبرها

  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است