Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ضمن دعوت امت همیشه درصحنه ایران اسلامی این روز را فرصتی برای وحدت مسلمانان در برابر صهیونیسم بین الملل و حفظ اصالت قبله اول مسلمانان دانست.

بسم الله الرحمن الرحیم
سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجدالاقصی الذی بارکنا حوله

در آستانه ۴۰سالگی ابتکار تاریخی امام خمینی ره در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روزقدس شریف و فریاد بلند تحقق آرمان فلسطین مظلوم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با وجود تلاشهای صهیونیست های غاصب و پشتیبانی شیطان بزرگ که با خیال خام خود قصد انجام معامله نانجیبانه قرن به سود رژیم جعلی را داشتند به فضل الهی و برکت میراث امام امت و هوشمندی سیاست های رهبر فرزانه انقلاب همواره امت واحده اسلام بر توطئه ها و دسیسه ها فایق آمده است.
امسال نیز باشکوه تر از سالهای گذشته برآنیم با راهپیمایی عظیم و گسترده در اکثر نقاط جهان از جمله ایران اسلامی به دولتهای دست نشانده منفعل منطقه ثابت کنیم در راستای تثبیت آرمان های فلسطین عزیز و شکست توطئه های استکبار بیش از گذشته به وحدت رسیده ایم.
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با دعوت از مردم خداجوی ایران و سراسر آزادگان جهان به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امید دارد این شور و شعور جهانی، حمایت همه جانبه مسلمانان جهان را به رخ دشمنان اسلام کشیده و توطئه های رذیلانه آنان را به خودشان بازگرداند.
ولینصرن الله من ینصره.
رمضان المبارک ۱۴۴۰

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران اسلامی مسلمانان فلسطین رهبر فرزانه انقلاب ایران استکبار روز قدس استکبار ایران اسلامی روز قدس مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از حمله موشکی به بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین