Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس زورگ، دستیار یواخیم لوو هدایت آلمان برابر استونی و بلاروس را عهده دار خواهد بود.

طرفداری- تیم ملی آلمان در مسابقات مقدماتی یورو 2020 باید به مصاف استونی و بلاروس برود اما در این دو بازی که روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد، آلمان از داشتن سرمربی خود محروم است.

به گزارش بیلد، یواخیم لوو، سرمربی 59 ساله تیم ملی آلمان از نظر جسمی وضعیت مساعدی ندارد و به دلیل گرفتگی عروق و شریان‌هایش در بیمارستان بستری شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب لوو به دلیل بیماری قادر به هدایت تیم ملی آلمان در دو بازی پیش رو نخواهد بود و مارکوس زورگ، دستیار اول لوو در بازی آلمان برابر استونی و بلاروس، مانشافت را هدایت خواهد کرد. 

لوو در بیانیه‌ای در خصوص وضعیت خود نوشت:

اکنون کاملا حس خوبی دارم اما باید برای یک ماه آینده به بدنم استراحت بدهم. با کادرفنی ام به طور مداوم در تماس هستم و برای این دو بازی از طریق تلفنی در تماس خواهیم بود. آندریاس کوپکه، اولیور بیرهوف و مارکوس زورگ تجربه بسیار بالایی دارند و برای این بازه کوتاه، می‌توانند به خوبی از پس امور برآیند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

 وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

به گزارش تسنیم، احمد وحیدی عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند.

وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است.

وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود 26 درصد است که بر این اساس در حدود یک چهارم نرخ رشد در این استان محقق می‌شود و جمعیت این استان نیز در حدود 15 میلیون نفر است که نزدیک به یک پنجم جمعیت کشور را شامل شده که مدام نیز در حال افزایش است.

وحیدی با تأکید بر اینکه مسولیت سنگینی در استان تهران وجود دارد، ابراز داشت: انتخابات بسیار خوبی در 11 اسفند از لحاظ امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت رقم خورد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو نیز باید به خوبی و با صلابت، امنیت و مشارکت خوب مردم برگزار شود و باتوجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشارهایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول انسان دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.

وی افزود: در نگاه دیگر‌، ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وزیر کشور گفت: تعدادی از اتباع  نیز  که داخل کشورند نیز باید بستر برای بازگشت آنها فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.

وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند؛ موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهرها مردم نگران شوند لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد