Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:33:14 GMT

لگدمال شدن پرچم رژیم صهیونیستی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۹۷۷۶

لگدمال شدن پرچم رژیم صهیونیستی در فرانسه

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مسلمانان روزه دار، آزادیخواهان و مدافعان ملت فلسطین پس از اقامه نماز جمعه در پاریس با برگزاری تجمعی ضد رژیم اشغالگر قدس، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

در این تجمع که مقابل مسجد بزرگ پاریس برگزار شد، مسلمانان و آزادیخواهان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله، شعارهایی ضد جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع کنندگان همچنین هرگونه چراغ سبز حکام مرتجع منطقه را برای معامله و سازش با رژیم غاصب صهیونیستی رد کردند. مسلمانان روزه دار فرانسوی همچنین با قرائت بیانیه ای از حکام عرب و سازمان های بین المللی خواستند از هر گونه دست اندازی به حقوق فلسطینیان جلوگیری کنند تا زمینه آزادی سرزمین فلسطین فراهم شود.

تجمع کنندگان پرچم رژیم صهیونستی را نیز زیر پاهایشان لگدمال کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر یکشنبه تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های استان سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

خانواده بصیر و آگاه دانشگاه‌های استان سمنان ضمن ابراز نفرت مجدد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، کنشگری شجاعانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اقدام بشردوستانه‌شان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تحسین کرده و سرکوب وحشیانه آنان توسط دولت‌های غربی مدعی آزادی به ویژه آمریکای جنایت‌کار را به شدت محکوم می‌نماید.

کد خبر 6091168

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)