Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:04:07 GMT

۱۲ هزار یتیم تحت حمایت آبشار عاطفه ها است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۲۱۰۴

۱۲ هزار یتیم تحت حمایت آبشار عاطفه ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فولاد شنبه شب در جشنواره اکرام ایتام مازندران که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: استان مازندران در بحث انفاق به نیازمندان از آمار بسیار خوبی در کشور برخوردار است.

وی با بیان اینکه سازمان بین المللی آبشار عاطفه ها از رمضان سال ۸۰ با کمک برخی از خیران در جوار ملکوتی امام رضا تاسیس شد، عنوان کرد: امسال نوزدهمین سال تاسیس این موسسه است و این موسسه در حال حاضر ۴۲۰ هزار عضو و چهار هزار نفر پرسنل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبشار عاطفه های کشور با عنوان اینکه امروز در هر شهر ایران این مجموعه به عنوان تنها نهاد مردمی و بزرگترین خیریه فعالیت دارد، گفت: این سازمان ۱۲ هزار یتیم را در کشور تحت حمایت دارد که مستقیم از خیران حمایت می شوند.

فولاد مهم ترین اهداف این مجموعه را کارآفرینی و اشتغال دانست و افزود: این مجموعه برای جمع زیادی از مستمندان با برنامه ریزی مختلف اشتغال زایی نموده است.

وی در پایان گفت: این شبکه در سراسر کشور در بحث حل مشکلات بیماران نیز اقدامات زیادی انجام می دهد و چهار هزار و ۲۰۰ نفر پزشک در کشور داوطلب رایگان برای همکاری مداوای بیماران هستند.

کد خبر 4631387

منبع: مهر

کلیدواژه: آبشار عاطفه ها بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم