Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت امداد خودرو سایپا به‌ مناسبت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین تعطيلات عید سعید فطر خدمات ویژه‌ای را از 14 لغایت 17 خرداد ماه به زائران و مسافران ارائه می‌دهد.
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، مدیرعملیات شرکت امداد خودرو سایپا با اعلام اين خبر گفت: همزمان با برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و تعطیلات عید سعید فطر، شرکت امداد خودرو سایپا جهت رفاه حال زائران حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح خدمات امدادی ویژه‌ای را در 4 روز اجرا می‌كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس فخاریان افزود: علاوه‌بر به‌کارگیری ناوگان امدادی در شهرها و محورهای مواصلاتی کشور که همواره به زائران و مسافران خدمات امدادی ارائه می‌دهند؛ به‌دلیل همزمانی دو مناسبت ایام ارتحال و عید سعید فطر و افزایش حجم سفرها، این طرح گسترده‌تر از پیش اجرا خواهد شد.

وي ادامه داد: پوشش‌دهی خدمات امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تمام ظرفیت ناوگان و همکاری شرکت سایپایدک در تأمین قطعه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و شهرهای مسافرخیز، سرعت و کیفیت بهتری خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: امدادخودرو سایپا همچون سال‌های گذشته ضمن هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم با ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) نسبت به تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای امدادی اطراف حرم مطهر و مسیرهای منتهی اقدام كرده است.

فخاریان در پایان گفت: خدمت‌رسانی امدادی به‌تمامي محصولات گروه خودروسازی سایپا در محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خردادماه به‌صورت رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سایپا خودرو حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا