Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره فعالیت سامانه‌های مشاوره سربازی توضیحاتی داد.

به گزارش قدس آنلاین سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت سامانه‌ها و مشاوره‌های سربازی اظهار کرد: برخی از کانال‌ها، صفحه‌های مجازی و سامانه‌ها با عنوان مشاوره سربازی در حال فعالیت هستند که با استفاده از برخی از شایعات کاربران و مخاطبانی را به دنبال خود می‌کشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندان باید از گرایش و تبعیت از این کانال‌ها خودداری کنند و بی جهت هزینه‌ نکنند، چراکه اگر خبری در حوزه سربازی باشد، حتما از طریق ستاد کل یا با هماهنگی ستاد کل مطرح و اجرا می‌شود.

سردار کمالی تصریح کرد: قبل از با خبر شدن کسی موضوعات مرتبط با سربازی از سوی رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود و هیچ رانت خبری در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افراد فریب تبلیغات دروغین کانال‌ها، صفحات مجازی و سامانه‌های فعال در حوزه سربازی را نخورند، چراکه آن‌ها به هیچ خبر جدیدی دسترسی ندارند.

سردار کمالی ادامه داد: مدیران و صاحبان این کانال‌ها و صفحات از حربه شایعه برای رونق دادن به کسب و کار خود استفاده می‌کنند و نباید به شایعات خود ساخته آن‌ها گوش داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمت سربازی ستاد کل نیروهای مسلح سردار کمالی سردار موسی کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام

ایسنا/ایلام اداره کل هواشناسی استان ایلام، با ورود سامانه بارشی جدید از امروز عصر به استان، هشدار زرد صادر کرد.

این سامانه بارشی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ فعالیت خود را در استان به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ در نواحی مستعد و کاهش دما خواهد داشت.

مخاطرات این سامانه که تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در ایلام فعالیت دارد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها، خطر اصابت صاعقه، اختلال در تردد، احتمال آسیب به محصولات و مزارع کشاورزی، احتمال آسیب به تأسیسات سبک است.

اداره کل هواشناسی استان ایلام توصیه کرده است کشاورزان استان در برداشت محصول خود تسریع کنند، مردم و مسافران در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند و از صعود به ارتفاعات خودداری شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)