Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۰۲ کیلومتر از پروژه مسیر بزرگراه ایلام به مهران ۴ خطه شد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

علی‌اصغر کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: 102 کیلومتر از پروژه مسیر بزرگراه ایلام به مهران 4 خطه شده است البته در قسمت‌هایی از این 102کیلومتر باید یک‌ لایه دیگر آسفالت‌ریزی و جداکننده بتنی نیز نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  در  20 کیلومتر باقیمانده نیز هم‌اکنون در 3  قطعه  پیمانکاران مشغول فعالیت هستند ادامه داد: در قطعه اول حفاری 2 تونل در دستور کار قرار دارد، تونل اول موازی با تونل راه کربلا با پیشرفت 90 درصدی در حال حفاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: عملیات اجرایی شدن تونل 700 متری دیگر نیز آغاز شده است.

بزرگراه قزوین ـ بویین‌زهرا ـ ساوه ‌امسال به بهره‌برداری می‌رسدپل غیرهمسطح چمران و اتصال شرق به غرب بزرگراه ارتش افتتاح می‌شودتهران| اما و اگرهای شن چاله‌های اطراف رودخانه کن؛ آیا بزرگراه فتح و فرودگاه مهرآباد در آستانه خطر قرار دارند؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در مورد قطعه دوم این پروژه تصریح کرد: قطعه دوم به طول 18.7کیلومتر حدفاصل تقاطع روستای ماربره تا تقاطع صالح‌آباد با 80 درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو بوده و مابقی عملیات اجرایی این قطعه در دست انجام است و در روزهای آتی عملیات روکش آسفالت نهایی به انجام می‌رسد.

وی در مورد قطعه سوم نیز بیان کرد: 20 کیلومتر از این قطعه (قطعه سوم از مسیر ایلام به مهران تقاطع صالح‌آباد تا تقاطع شهید آل‌اسحاق) به‌صورت چهار خطه هم‌اکنون زیر بار ترافیک رفته و 8 کیلومتر از باند رفت منطقه کنجانچم به انجام رسیده و روکش آسفالت نهایی آن در روزهای آتی به انجام می‌رسد.

کاظمی خاطرنشان کرد: از منطقه کنجانچم این محور به دو قسمت تقسیم می‌شود یک قسمت اصلاح محور مسیر رفت بوده که غیر از پل بزرگ کنجانچم در حال احداث است مابقی مسیر انجام‌ شده و باند برگشت این محور تا تقاطع شهید به طول 8 کیلومتر در حال احداث است.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصطفی حیدری، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد، حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی افزود: حل گره‌های ترافیکی شهرکرد یکی از دغدغه‌های شورای ششم است و باید اجازه دهیم طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های تقاطع‌های غیر هم‌سطح شهری به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها اجرا و گره ترافیکی شهر باز شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان این‌که پروژه روگذر آیت الله طالقانی اولین پروژه عظیم ترافیکی شهرکرد خواهد بود، تصریح کرد: پیشنهاد مناقصه و زمان برای شروع این طرح نباید از دست برود و هرچه سریع‌تر این پروژه شروع به کار کنند.

حیدری با بیان این تقاطع‌های بوعلی به کمربندی جنوب، میدان معلم، ورودی شرقی شهرکرد و سایر طرح‌های مورد مطالعه قرار گرفته در دستور کار مدیریت شهری ششم است، خاطر نشان کرد: ترافیک از دغدغه‌های مهم مردم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد و اجرای این پروژه می‌تواند طلسم اجرای پروژه‌های تقاطع غیر همسطح در مرکز استان را بشکند.

کد خبر 751566

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود