Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:41:24 GMT

تصویب آیین نامه عرضه قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۳۴۴

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد دولت، دوشنبه ۱۳ خرداد با حضور محمد شریعتمداری، رضا رحمانی، جمشید انصاری و سورنا ستاری به ریاست فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد.

در این جلسه، اعضای کمیسیون با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص "نحوه محاسبه و دریافت مطالبات صندوق‌های بیمه بازنشستگی از دولت موضوع تبصره (۲) ماده (۳) آیین‌نامه اجرایی بند (ت) ماده (۸) قانون برنامه ششم توسعه (تصویب‌نامه شماره ۲۱۹۵۳/ت۵۴۸۵۵هـ مورخ ۲۹ /۲/ ۱۳۹۷)" مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد کرده بود تبصره یادشده اصلاح و مطالبات سازمان‌ها، صندوق‌ها و مؤسسات بیمه‌ای فعال در قلمروهای نظام تأمین اجتماعی از دولت براساس نرخ اوراق مشارکت موضوع بند (هـ) ماده (۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی - مصوب ۱۳۸۳- به ارزش واقعی روز و بر اساس نرخ اوراق مشارکت محاسبه و پرداخت شود.

هم‌چنین، اعضای کمیسیون اقتصاد دولت آیین نامه پیشنهادی وزارت نفت برای تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ با موضوع تحویل قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی برای آسفالت معابر شهری و روستایی را با اصلاحاتی به تصویب رساندند.

در ادامه جلسه با دومین پیشنهاد وزارت نفت برای تمدید زمان تحویل قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی تا سقف شش هزار میلیارد تومان براساس تکلیف قانون بودجه ۱۳۹۷ تا خرداد ۱۳۹۸ مخالفت شد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند