Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@01:39:55 GMT

پژمانفر: سفارت انگلیس با اپوزیسیون ارتباط دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۷۸۷۶

پژمانفر: سفارت انگلیس با اپوزیسیون ارتباط دارد

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با انتقاد از برگزاری پارتی مختلط در سفارتخانه انگلستان، گفت: سفارتخانه‌ها مجاز هستند یک سری برنامه‌های خود شامل روز‌های ملی و مذهبی را در محل سفارتخانه برگزار کنند، اما این اقدامات باید در چارچوب قوانین و مقررات کشور پذیرنده انجام شود.

وی با بیان اینکه نباید مراسمات سفارتخانه‌های خارجی به گونه‌ای باشد که به معنای تعارض با امور داخلی کشور پذیرنده باشد، افزود: متأسفانه سفارتخانه‌ها تبدیل به مرکزی کاملاً سیاسی شده اند که رویکرد آنان مداخله در امور داخلی جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سفارتخانه انگلیس از جریان‌های برانداز حمایت کرده و با اپوزیسیون ارتباط برقرار می‌کند که این امر ناشی از ضعف دیپلماسی خارجی ماست که نسبت به این امور نه تنها برخورد جدی ندارد بلکه سعی در لاپوشانی کرده و بی تفاوت عبور می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: موضع گیری ضعیف وزارت امور خارجه موجب جری و بی پروا شدن سفارتخانه‌ها در انجام اقدامات ساختارشکنانه خود شده است.

پژمانفر با بیان اینکه سفارت انگلستان بار‌ها دچار چنین تخلفاتی شده است و این اقدامات در راستای ارتباط با لایه‌های اپوزیسیون و سازماندهی آن‌ها بوده است، گفت: در جریان فتنه ۸۸ سفارت انگلستان حضور و نقش مهمی داشت.

منبع:مهر کپی متن خبر برچسب ها: سفارت انگلیس

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: سفارت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد