Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در فهرستی که جشنواره بین المللی فیلم Queen Palm به تازه گی از نامزدهای بخش های مختلف مسابقه اصلی فیلم های بلند خود اعلام  کرده، نام فیلم سینمایی «کارت پرواز» با نامزدی در پنج رشته اصلی این مسابقه دیده می شود .

ندا جبراییلی نامزد بهترین بازیگر زن، امیر عربی، مهدی رحمانی و بابک میرزاخانی نامزد بهترین فیلمنامه، محمد رسولی نامزد بهترین فیلمبرداری، محمدرضا مویینی نامزد بهترین تدوین و بابک میرزاخانی نامزد بهترین موسیقی از این جشنواره جهانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فستیوال بین المللی فیلم Queen Palm در تیرماه سال جاری در شهر پالم اسپرینگ ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

اکران داخلی «کارت پرواز» نیز از اول تیرماه سال جاری در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می شود.

«کارت پرواز» محصول مهدی رحمانی و بهمن کامیار در مقام تهیه کننده است .

خلاصه داستان فیلم سینمایی «کارت پرواز» آمده است: ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته که با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد. 

منصور شهبازی، ندا جبرائیلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، طلا معتضدی، علی کلانتری و امین قوامی بازیگران «کارت پرواز» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: مهدی رحمانی، نویسنده: امیر عربی، مهدی رحمانی و بابک میرزاخانی، مدیرفیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: محمدرضا موئینی، آهنگساز: بابک میرزاخانی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح جلوه‌های بصری: امیر سحرخیز، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، تهیه‌کننده: مهدی رحمانی و بهمن کامیار.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی فیلم فرهنگ و هنر مواد مخدر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها