Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج رسانه به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با مهم شمردن حوزه خبر و اطلاع رسانی در عصر کنونی اظهار داشت: جهت دهی افکار عمومی و جلوگیری از انحراف جامعه، مهمترین رسالت رسانه هاست و کانون بسیج رسانه با در اختیار داشتن ظرفیت مناسب و کارآمد می تواند نقش سازنده ای در این میان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان ری از نظر فعالیت رسانه ای، دارای ظرفیت بالایی است و خبرنگاران ری با حضور خود در تمامی برنامه ها و انعکاس مسائل و مشکلات، همواره حامی و یاریگر مسئولان بوده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، انتقاد سازنده و دلسوزانه را مهمترین وظیفه رسانه ها داتست و در عین حال افزود: پرهیز از تنش های زیان آفرین و ایجاد فضای آرامش و امید از دیگر مسئولیت های مدیران رسانه هاست.

«مصطفی علی اکبری» مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ری نیز با بیان فعالیت های رسانه ای این کانون گفت: کانون بسیج رسانه از فعالان عرصه خبری اعم از مدیران، خبرنگاران، مسئولان فنی و تمامی کسانی که به نوعی با این حوزه ارتباط مستقیم دارند، تشکیل شده است.

وی افزود: رصد و پایش مشکلات حوزه های مختلف شهرستان و انعکاس دلسوزانه به مسئولان با رعایت اصول اخلاقی، سرلوحه این کانون است و تاکنون گام های ارزنده ای نیز برداشته شده است.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ری، حمایت از خبرنگاران و ایجاد تسهیلات ویژه برای این قشر تاثیرگذار و خدوم را از جمله برنامه های این کانون در گذشته و آینده ذکر کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر