Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:38:03 GMT

آموزش دیجیتال مارکتینگ با سرعت جت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۰۹۶

آموزش دیجیتال مارکتینگ با سرعت جت

زندگی در دنیای اینترنت و فضای مجازی بسیاری از روش‌های سنتی را تغییر داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از جت، اگر شما فروشنده‌ی یک محصول باشید، از چه راه‌هایی برای فروش کالایتان استفاده می‌کنید؟ چطور مشتریان را قانع می‌کنید که به فروشگاه شما بیایند و خرید کنند؟ فرض کنید مشتری شما در خانه یا محل کارش نشسته و با یک گوشی موبایل یا تبلت شما را رصد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیون‌ها فروشنده و کالای دیگر در دسترس او هستند و با یک کلیک می‌تواند هر کدام را انتخاب کند. تکلیف شما چیست؟ چطور از بین این رقبای سرسخت جایی برای خود در دل مخاطب باز کنید؟

دیگر مردم برای خرید بسیاری از کالاهای مورد نیازشان از خانه بیرون نمی‌روند. به جای اینکه هربار شال و کلاه کنند و در مغازه‌ها دنبال محصول مورد نظرشان باشند، با چند کلیک ساده آن را در منزل تحویل می‌گیرند.

تفاوتی ندارد چه محصول یا محتوایی برای عرضه دارید، باید به درستی آن را معرفی کنید. امروزه مشتریان آدرس پیچ اینستاگرام را می‌گیرند تا از جدیدترین محصولات با خبر شوند. دانشجویان آدرس کانال و سایت استادها را می‌پرسند تا مقالات و جزوه‌های استاد را مطالعه کنند. برای معرفی صحیح محصولات یا محتوایتان در فضای مجازی، باید با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. بارها و بارها از فروشندگان موفق دنیا شنیده‌ایم که آشنایی با دیجیتال مارکتینگ، زندگی و کسب و کار آن‌ها را متحول کرده است. پس قدرت دیجیتال مارکتینگ را دست کم نگیرید.

برای آشنایی با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ از یک منبع مطمئن استفاده کنید. همین حالا عبارت آموزش دیجیتال مارکتینگ را در گوگل سرچ کنید. هزاران سایت داخلی از دیجیتال مارکتینگ و اصول آن نوشته‌اند. شاید پیدا کردن یک سایت معتبر از میان آن‌ها سخت به نظر برسد، اما اینطور نیست.

یک سایت آموزشی با کیفیت از مقالات به روز دنیا استفاده می‌کند و اصول عملی دیجیتال مارکتینگ را به شما آموزش می‌دهد. برای نمونه می‌توانید نگاهی به مقاله‌های سایت جت بیندازید. مقاله‌های این سایت از منابع روز دنیا و تجربه‌های افراد موفق در این زمینه آماده می‌شود. با مطالعه‌ی این مقالات می‌توانید با اصول اولیه‌ی دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید؛ اما برای یک موفقیت بزرگ، یک آشنایی ساده کافی نیست.

اگر قصد تحول در کسب و کارتان را دارید، باید پا را فراتر بگذارید؛ بیشتر مطالعه کنید و فیلم آموزشی ببینید تا اطلاعات جامعی داشته باشید. در بخش فروشگاه جت، کتاب‌ها و فیلم‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در دسترس شماست و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. برای شروع یک پیشرفت فوق‌العاده در هر زمینه‌ای به یک سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارید. خرید و مطالعه‌ی کتاب‌های آموزشی همان سرمایه‌گذاری اولیه‌ی شما برای شروع یک کسب و کار قدرتمند است.

در سایت جت محصولات دیجیتال مارکتینگ به دو بخش بازاریابی و سئوی سایت تقسیم شده‌اند. در بخش سئوی سایت، شما با اصول صحیح سئو و بهینه‌سازی سایت آشنا می‌شوید. این بخش برای کسانی که سایت فروش و ارائه‌ی کالا و محتوا دارند، کاملاً ضروری است. سایت سئو نشده، مثل فروشگاهی است که اجناس خوبش را نامنظم و شلوغ چیده یا برای محصولاتش تبلیغات مناسبی انجام نداده است. قطعاً این فروشگاه با وجود محصولات با کیفیت فروش قابل توجهی ندارد. پس یادگیری اصول سئوی سایت برای افزایش فروش را جدی بگیرید.

بخش بازاریابی بسیار گسترده است و از اصول روانشناسی برای جذب مشتری تا انواع روش‌های معرفی محصول را شامل می‌شود. در این بخش شما می‌آموزید که چگونه از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای افزایش فروش استفاده کنید. مخاطبان هر شبکه‌ی اجتماعی چه افرادی هستند و چگونه باید با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. همچنین با ویژگی‌های یک اپلیکیشن خوب برای پیشرفت کسب و کارتان آشنا می‌شوید. تمام این مباحث به صورت فیلم و کتاب در سایت جت در دسترس شما هستند.

امروزه که در عصر سرعت ارتباطات زندگی می‌کنیم، دیگر لازم نیست برای رسیدن به موفقیت آهسته و دست به عصا حرکت کنیم. می‌توانیم بر جت پرسرعت دانش و اطلاعات سوار شویم و هر آنچه که برای رسیدن به هدفمان لازم داریم به دست آوریم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش ديجيتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد