Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@20:27:59 GMT

یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می‌خوابیدم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۱۹۲

یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می‌خوابیدم

به گزارش وانانیوز، 

لوکا یوویچ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی به طور رسمی به هواداران رئال‌مادرید و رسانه‌ها معرفی شد. این مهاجم صربستانی که تا تاریخ 30 ژوئن 2025 به این باشگاه اسپانیایی متعهد خواهد بود، فصل گذشته در47 بازی از رقابت‌های مختلف برای اینتراخت فرانکفورت به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 27 گل، 7 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه این مهاجم صربستانی گفت: خیلی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب یوویچ بودند، اما نباید فراموش کرد که بازی در رئال مادرید رویایی خیلی‌هاست. ما حالا یکی از بهترین مهاجمان اروپا را داریم که به رویایش برای پیوستن به رئال مادرید جامه عمل پوشاند. متشکرم که رئال را انتخاب کردی.

یوویچ 21 ساله هم که گفته می‌شود در ازای 60 میلیون یورو به جمع کهکشانی‌ها پیوست، در اولین اظهاراتش پس از امضای قرارداد رسمی با رئال مادرید اظهار داشت: با امضای قرارداد با بزرگترین باشگاه جهان، من حالا خوشحال‌ترین فرد در روی کره زمین هستم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا رئال مادرید به عناوین قهرمانی برسد. نمی‌دانم چه تعداد گل برای رئال خواهم زد، اما تمام توانم را به کار خواهم بست تا نشان دهم قادر به انجام چه کارهایی هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پیشنهاد بهتر بارسلونا را برای پیوستن به رئال مادرید رد کردید؟»، خاطرنشان کرد: صادقانه می‌گویم که من اطلاعی از پیشنهادهای دریافتی نداشتم و مدیر برنامه‌هایم این موارد را بررسی می‌کرد.

خرید جدید کهشکانی‌ها در مواجهه با این پرسش که «درست است که در بچگی عادت داشته‌اید با پیراهن رئال مادرید بخوابید؟»، اظهار داشت: بله، درست است. یک دوست خانوادگی پیراهن رئال مادرید را به من هدیه داده بود. من هم درست مثل خیلی از بچه‌های دیگر در کودکی طرفدار رئال مادرید بودم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فلورنتینو پرز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!