Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نسرین ولیدی مسئول انجمن تنیس روی میز ناشنوایان کرمانشاه بابیان اینکه این مسابقات از امروز (۲۲ خرداد) به میزبانی کرمانشاه درمحل خانه تنیس این شهر آغاز شده، گفت : ۳۶ ورزشکار در قالب یازده تیم از استان‌های مختلف کشور طی سه روز در این مسابقات باهم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : کرمانشاه، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان، قزوین و ایلام استان‌هایی هستند که ورزشکاران خود را جهت حضور در این مسابقات به کرمانشاه اعزام کرده‌اند.

مسئول انجمن تنیس روی میز ناشنوایان استان برگزاری این مسابقات را ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقاء تنیس روی میزبانوان ناشنوای کرمانشاه دانست و گفت: امیدواریم برگزاری این مسابقات زمینه رشد را برای ۳۵ ورزشکار استان که در این رشته فعالیت می‌کنند، فراهم کند.

وی بابیان اینکه درحال حاضر نه تنها در تنیس روی میز بلکه در بسیاری دیگر از رشته‌های ورزشی ناشنوایان در کشور جایگاه بسیارخوبی داریم، عنوان کرد: سال ۹۶ ورزشکاران ناشنوای کرمانشاه از نظر مدال آوری در جایگاه دوم کشوری قرار گرفتند و در سال ۹۷ توانستند رتبه اول را بدست آورند.

به گفته این مسئول تاکنون بیش از ۱۵ رشته ورزشی برای ورزشکاران ناشنوا درکرمانشاه راه اندازی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

۳۶ ورزشکار در قالب یازده تیم باهم رقابت می کنند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید