Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@05:19:01 GMT

یادواره شهیدان «هادی، شفیعی و عُشریه» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۶۳۲

یادواره شهیدان «هادی، شفیعی و عُشریه» برگزار شد

یادواره شهیدان «هادی، شفیعی و عُشریه» امشب در مصلی قدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حسین کاجی» در یادواره شهیدان ابراهیم هادی، محمدرضا شفیعی و ابراهیم عشریه که عصر امروز(چهارشنبه 22 خرداد) با عنوان «پویش مردمی دوستان آسمانی من» در مصلی قدس برگزار شد، گفت: شهید شفیعی دائم الذکر بود و در هنگام دعا و زیارت اشک خود را به بدن می مالید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همرزم شهید شفیعی افزود: این شهید حتی لحظه ای از آرمان های امام و انقلاب کوتاه نیامد و شکنجه های شدید را به جان خرید اما کوچکترین توهین به امام خمینی(ره) نکرد.


وی تصریح کرد: بدن شهید شفیعی پس از سال ها همچنان سالم بود و این مساله نشان دهنده عنایت خداوند به بنده ای است که هیچگاه از یاد خدا غافل نشد.


«جواد تاجیک» نیز به ویژگی های شهید ابراهیم هادی، شهید محمدرضا شفیعی و شهید ابراهیم عشریه پرداخت و گفت: این شهدا عاشق حضرت زهرا(س) بوده و در راهی که ایشان انتخاب کرده بود، به شهادت رسیدند.


راوی دفاع مقدس ادامه داد: پاکی باطن، خلوص نیت و عشق به اهل بیت(ع) از مهمترین ویژگی های این شهدا به شمار می آید.


وی با اشاره به اینکه شهدا با عبور از خود و دنیای خود به خدا رسیدند، خاطرنشان ساخت: این مساله سبب شد تا آنان به توفیق شهادت دست یابند و ما نیز باید راه آنان را ادامه داده تا به سعادت برسیم.


گفتنی است تقدیر از خانواده های شهدا، معرفی کتب، پخش کلیپ های ویژه شهیدان هادی، برگزاری غرفه های فرهنگی و هنری از جمله 15 غرفه تخصصی با محوریت شهادت و عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری دو غرفه کودک و نوجوان و مهد کودک ویژه اطفال از دیگر بخش های این یادواره بود.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان استان بوشهر وهابیت مسجد اردبیل روزنامه مریم داوری پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات دانشگاه آزاد ابراهیم عشریه محمدرضا شفیعی شهید ابراهیم هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد