Web Analytics Made Easy - Statcounter

استانداری خراسان رضوی روز پنجشنبه به نقل از "علی رسولیان" در مقام دبیر شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گزارش داد: این شورا متشکل از استاندار و دستگاه‌های نظارتی، قضائی و حاکمیتی استان با جدیت از طرح‌های مشروع سرمایه گذاری حمایت می‌کند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین استاندار خراسان رضوی و دادستان مقرر شد شرکت ثابت کیش آن قسمت از سرمایه گذاری‌هایی را که نیاز به اخذ مجوز از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان دارد را بعد از هماهنگی لازم با این سازمان اجرا کند و ساخت سایر پروژه‌های در حال انجام که مجوز دستگاه‌های مسئول را دارد با قوت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مجموع سرمایه گذاری‌های شرکت ثابت کیش در مشهد حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال است گفت: فعالیت‌های این شرکت در چهارچوب مجوزهای قانونی مورد حمایت است و در همین راستا اعلام آمادگی می‌کنیم هر جا مشکلی در خصوص فعالیت‌های سرمایه گذاری وجود داشته باشد با حضور دستگاه‌های مسئول برطرف خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از توقف ساخت پروژه گردشگری طرق در مشهد و پلمب و مهر و موم این پروژه خبر داد و گفت: طی نشدن فرایندهای قانونی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و هتل داری علت پلمب، مهر و موم و توقف ساخت این پروژه گردشگری است.

احمد دیناری افزود: متولی صدور مجوز برای اجرای پروژه‌های گردشگری و اقامتی اداره کل میراث فرهنگی است لذا طبق فرایند قانونی، سرمایه گذار این پروژه قبل از هر اقدامی باید به میراث فرهنگی مراجعه و پس از دریافت موافقت اصولی اقدام به استعلام از شهرداری می‌کرد.

وی ادامه داد: این پروژه برای انجام هر اقدام بیشتر عمرانی باید فرایند اخذ مجوز را از این اداره کل طی کند کما اینکه موارد تخلف یک ماه پیش به نماینده سرمایه گذار این پروژه اعلام شد اما اقدامی برای دریافت مجوز انجام نشد بنابراین این پروژه توسط اداره اماکن نیروی انتظامی مهر و موم شد.

۷۴۸۹/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: به دنبال ایجاد و تقویت بازارهای عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در پایتخت و نقاط مختلف ایران هستیم. - اخبار استانها -

مریم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: تولیدات صنایع‌دستی زنجیره‌هایی به‌ هم پیوسته هستند که نباید صرفاً در حالت فرهنگی و ویترینی بمانند؛ بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و اقدامات جهادی هماهنگ، به ادبیات توسعه و کسب و کار نزدیک شود و در سطح ملی و بین‌المللی نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان نیز عزم جدی را آغاز کرده و امیدواریم از طریق صنایع‌دستی، گردشگری، شیلات و لنج‌سازی و آبزیان و سایر ظرفیت‌ها و دارایی‌هایی که این استان دارد بتوانیم یک عنصر هویتی ویژه‌ای را به وجود آوریم.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ادامه داد: ما نیز در معاونت صنایع‌ دستی وزارتخانه در تلاش هستیم تا زنجیره اقتصادی صنایع‌ دستی و معیشت عزت‌آفرین را برای تک تک فعالان حوزه صنایع‌دستی در کشور و فعالان این حوزه در استان سیستان‌ و بلوچستان به وجود آوریم.

جلالی تأکید کرد: یکی از اقداماتی که دنبال انجام آن هستیم ایجاد بازار ثابت عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در تهران و اقصی نقاط کشور است که پیگیر تحقق آن هستیم و در حال حاضر نیز وجود دارد اما نیازمند تقویت و گسترش است.

معاون صنایع‌ دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی افزود: ضرورت دارد محصولاتی که در اقلیم خاص خودش تولید می‌شود زیست بوم آنها نیز کامل و در سایر نقاط عرضه شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی