Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@10:13:43 GMT

قاتل آتیلا کوچولو اعدام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۰۶۳

قاتل آتیلا کوچولو اعدام شد

ساعت24 - پرونده مرد جنایتکار که به جرم قتل پسر بچه 4 ساله‌ای به قصاص محکوم شده بود با اعدام وی بسته شد.

پرونده مرد جنایتکار که به جرم قتل پسر بچه 4 ساله‌ای به قصاص محکوم شده بود با اعدام وی بسته شد.

 شامگاه 28 بهمن سال 91، مأموران کلانتری 151 یافت آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل از قتل پسر 4 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌داد که زوج میانسالی، این پسر کوچولو را در حالی که آثار ضرب و جرح روی بدنش بود به بیمارستان انتقال داده‌اند اما ساعتی بعد وی جان باخته است.

بدین ترتیب تحقیقات آغاز شد و در گام نخست کارآگاهان به سراغ این زوج رفتند. زن میانسال به پلیس گفت: پسرمان به‌نام «کامران» 26 ساله حدود دو هفته پیش این پسر بچه را که آتیلا نام داشت به خانه آورد. می‌گفت پسر یکی از دوستانش است و از آنجا که پدر و مادرش جدا شده‌اند و کسی نبوده که از بچه نگهداری کند او را به خانه ما آورده بود.

ما با این موضوع مخالفت کردیم اما کامران گفت تا زمانی که وضعیت زندگی پدر و مادر آتیلا مشخص شود او نزد ما بماند. تا اینکه امروز صبح پسرم در حالی آتیلا را به خانه آورد که بیهوش و زخمی بود و به همین علت از ما درخواست کرد تا کودک را هرچه سریع‌تر به بیمارستان برسانیم.

باتوجه به اظهارات زوج میانسال، کامران بازداشت شد. مرد معتاد به پلیس گفت: آتیلا حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود. پدر آتیلا را می‌شناختم و او به خاطر مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد من گذاشت. روز حادثه، پسرعمویم با من تماس گرفت و از من خواست برای کمک در اسباب کشی به شهرک اندیشه بروم. من هم آتیلا را با خودم بردم و در راه بازگشت متوجه شدم که روی صندلی ماشین ادرار کرده است.

خیلی عصبانی شدم و کتکش زدم چون مواد کشیده بودم متوجه نبودم چه کار می‌کنم. وقتی به خودم آمدم که بچه نفس نمی‌کشید، بلافاصله به خانه رفتم و از پدر و مادرم خواستم آتیلا را به بیمارستان برسانند.

اما در ادامه تحقیقات مشخص شد که آتیلا قبل از مرگ مورد آزار و اذیت نیز قرار گرفته است. کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را نیز خفگی اعلام کردند. بدین ترتیب پرونده متهم جنایتکار برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. در پایان جلسه محاکمه، قضات کیفری، متهم را به اتهام آزار و اذیت پسر 4 ساله به اعدام و به خاطر قتل به قصاص محکوم کردند.

با تأیید حکم و با گذشت 7 سال از این ماجرای هولناک سرانجام کامران صبح روز چهارشنبه در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اعدام جنایت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی در در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید از محل متواری شده است، افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر 6095142

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)