Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گقت: در راستای ایجاد اشتغال در شهرهای استان؛ در موقوفه های مختلف سرمایه گذاری صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست مشترک مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با سرمایه گذاران موقوفات استان در راستای احیای موقوفات و افزایش بهره وری در راستای عمل به نیات واقفان امروز در تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام «علی مصائبی» در این نشست اظهار داشت: صرف درآمدهای حاصل از موقوفات در زمینه عمران و آبادانی و افزایش بهره وری املاک و عرصه هایی که در اختیار داشتیم و یا زمین های خالی وجود داشت؛ با سرمایه گذاران مختلف وارد مذاکره و تعامل شده ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در جایی که خود موقوفه درآمد دارد و یا موقوفه دیگری سرمایه گذار است؛ بعد از مراحل اداری تحویل پیمانکار می شود و در جایی که موقوفه خودش سرمایه ای ندارد؛ از طریق سرمایه گذار دیگری، قرارداد بسته می شود که در این صورت ملک از اوقاف بوده و هزینه ساخت از سرمایه گذار است.

وی افزود: امسال سرمایه گذارهای زیادی داریم و برخی بالای ۸۰ درصد یا ۵۰ درصد پیشرفت دارند از جمله واحدهای تجاری های امامزاده سیداحمد با ۲۰ باب مغازه ۸۰ درصد پیشرفت و پروژه دیگر که در شبستر است با ۳۰ درصد پیشرفت در حال کار است.

حجت الاسلام مصائبی افزود: پروژه بزرگ دیگر در سراب است که آماده صدور پروانه است و بازارچه ای در اسکو که تمام شده و در حال کار است و چند پروژه در تبریز با صدور پروانه عملیاتی خواهد شد، به طور مثال پروژه شاه حسین ولی که تجاری های آن ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: در راستای ایجاد اشتغال در شهرهای دیگر استان؛ سرمایه گذاری در موقوفه هایی که ارزش سرمایه گذاری دارند، صورت می گیرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مجلس آمریکا اجلاس شانگهای خبرگزاری شبستان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند جذب سرمایه گذاری اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز سه شنبه صادر کرده، آورده است: کارگران به عنوان عمود خیمه تولید ملی و ستون فقرات اقتصاد بی‌شک تجلی پیروزی اراده، باور و امید به آینده یک ملت هستند که بارها و بارها با عزم راسخ در میدان عمل نشان داده اند هیچ بن‌بستی وجود ندارد و همواره امیدوارانه پیشرو میدان کار و تولید بوده و خواهند بود.

در ادامه این پیام آمده است: بدون نقش‌آفرینی آن‌ها، عرصه کار و تولید و اقتصاد قوام و استحکام لازم را نخواهد داشت و پرچم این خیمه به اهتزار در نخواهد آمد. به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب یکی از گام‌های اساسی در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید می‌بایست توجه ویژه به قشر کارگر و ارتقای فرهنگ کار باشد تا در نتیجه بهره‌وری افزایش یافته و منجر به رشد اقتصادی شود.

استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر حمایت از تشکل‌های کارگری، همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی، اضافه کرده است: معتقدم که همه ما در کنار هم و با رویکردی جهادی و انقلابی، چرخه‌ توسعه آذربایجان غربی را تکمیل خواهیم کرد؛ برنامه یکشنبه های تولید را که با مشارکت شما اجرایی ساخته ایم در راستای صیانت از امنیت شغلی شما کارگران شریف است و از همه مسوولان و کارآفرینان استان انتظار می‌رود تا ضمن اهتمام در بحث جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و توسعه آن، تکریم و منزلت جامعه کارگری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

معتمدیان با تبریک روز کار و کارگر به همه پیشگامان آبادانی میهن اسلامی که در خط مقدم بخش اقتصادی جنگ ترکیبی دشمن مشغول نقش‌آفرینی و جهاد هستند، از تلاش‌ها و مساعی همه کارگران آذربایجان غربی که سهمی مهم در جهش شاخص های اقتصادی استان داشته اند، قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز