Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:36:42 GMT

ضرورت تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران در عصر حاضر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۸۱۶

ضرورت تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران در عصر حاضر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری ۵ مراسم محوری در ورامین طی هفته حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران در عصر حاضر اظهار کرد: عده‌ای به دنبال بزک کردن استکبار هستند و ما باید جهت تنویر افکار عمومی و تقویت روحیه استکبارستیزی مردم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برخورد تاریخی و مقتدرانه رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن در تاریخ انقلاب کم نظیر بود و رهبری با این کار نشان داد که فریبکاری‌های آمریکا به وضوح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: از ششم الی دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت افزایی در میان مردم استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته حقوق بشر آمریکایی در شهرستان ورامین گفت: مراسم محوری شهرستان، روز چهارشنبه پنجم تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله صدیقی رئیس امر به معروف و نهی از منکر و امام جمعه موقت تهران در مسجد امام حسن مجتبی (ع) روغنکشی برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین به ویژه مدیران قضائی در تمامی مراسم و برنامه‌های محوری ستادی تاکید کرد و افزود: مراسم محوری روستایی بخش مرکزی ورامین نیز در روستای «احمدآباد وسط» و مراسم محوری روستایی بخش جوادآباد در روستای «آبباریک»، مراسمی نیز در منطقه خیرآباد برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح کرد: مراسم شهادت امام صادق (ع) صبح شنبه ۸ تیرماه در مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) با سخنرانی، آیت الله محمد حسن زالی معروف به فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: حساسیت امسال بزرگداشت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی دوچندان است و تبیین جنایات آمریکا در حوزه فضای مجازی ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنایات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود