Web Analytics Made Easy - Statcounter


«محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان در گفت: وگویی مدعی شد که کشورش در برخورد با هرگونه تهدید علیه ملت، حاکمیت و منافع حیاتی خود، تردید نخواهد کرد.

بن سلمان همچنین با مداخله جویی در تحولات سودان اعلام کرد که ریاض از سودانی‌ها در زمینه‌های مختلف حمایت خواهد کرد.

ولیعهد عربستان در ادامه با تکرار اتهامات همیشگی خود علیه ایران و با اشاره به حادثه نفتکش‌ها در دریای عمان، این حمله را به ایران نسبت داد و مدعی شد: ایران احترام نخست وزیر ژاپن در تهران را نگه نداشت و در واکنش به تلاش‌های وی، دو فروند نفتکش را که یکی از آن‌ها متعلق به ژاپن بود، مورد حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ولیعهد جنجالی سعودی همچنین در ادامه گریزی هم به توافق چندجانبه و بین‌المللی برجام زد و در این ارتباط ادعا کرد: بعد از حصول توافق هسته‌ای، ایران بودجه بخش نظامی را افزایش داد و حمایت‌های ایران از گروه‌های منطقه‌ای بیشتر شد.

بن سلمان در این گفتگو و در حالی که کشورش با حمله به یمن طی بیش از چهار سال گذشته، عامل بحران انسانی در این کشور شده، ادعا کرد که ایران حامی تروریسم و گسترش ویرانی در منطقه است و امیدواریم ایران، رویکرد ستیزه‌جویانه را متوقف کند. منبع: شرق الاوسط

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ولیعهد عربستان اتهام به ایران انفجار نفتکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان