Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:21:58 GMT

یک رهبر انصارالله یمن: درگیری بزرگ‌تر در راه است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۸۴۸

یک رهبر انصارالله یمن: درگیری بزرگ‌تر در راه است

یکی از رهبران انصارالله اعلام کرد، زمان درگیری بزرگ‌تر نزدیک است و این حق ملت یمن است که دشمن ر ا به چالش بکشند و غرامت خسارت‌های مادی را که وارد کرده بستانند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد ناصر البخیتی،‌ عضو دفتر سیاسی انصارالله در پیامی در فیس‌بوک ضمن اظهارات مذکور نوشت: اما قبایل یمن باید میان دارایی‌های عمومی و خصوصی تفاوت قائل شده و تلاش‌ها با قبایل یمنی و آزادگان در عربستان هماهنگ باشد زیرا ما آزاده هستیم و اشغال‌گر نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت، درگیری بزرگ‌تر در راه است.

این سخنان نشانه‌ای دیگر از دگرگونی توازن همزمان با انتقال انصارالله از مرحله دفاع به مرحله حمله مسلحانه به عربستان پس از گذشت چهار سال از جنگ یمن محسوب می‌شود، این در حالی است که عربستان در موضع دفاع از خود قرار دارد.

طی روزهای گذشته حملات هوایی انصارالله از خاک یمن به تاسیسات حیاتی عربستان شدت یافته است. ریاض روز چهارشنبه اذعان کرد، ‌۲۶ غیرنظامی در جریان حمله موشکی انصارالله به فرودگاه بین‌المللی أبها در جنوب عربستان زخمی شدند.

شبکه المسیره وابسته به انصارالله نیز پیش از این اعلام کرده بود، فرودگاه أبها با موشک کروز هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو را نشانگر آماده‌شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه دانست.

علاوه بر این وزارت خارجه روسیه به اتهام‌زنی ناتو به روسیه مبنی بر انجام حمله‌های ترکیبی از سوی این کشور علیه این پیمان نیز واکنش نشان داد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این اتهام‌زنی ناتو، فریب‌کاری است و برای برانگیختن هیجانات و احساسات ضدروسی انجام می‌گیرد.

گفتنی است ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت فرماندهی آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این رزمایش، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

کد خبر 6096314

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد