Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:44:34 GMT

پارس آباد به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۶۹۸

پارس آباد به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در جهت اجرایی شدن طرح های مختلف گردشگری برای اولین بار طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد عملیاتی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی صبح امروز در جلسه شورای استان اردبیل اظهار داشت: در جهت اجرایی شدن طرح های مختلف گردشگری ، برای اولین بار طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری اقدامات خوبی در شهر‌های استان انجام یافته افزود: هدف ما استفاده از تمام ظرفیت شهرستان‌ ها است تا بتوانیم استان اردبیل را در مسیر توسعه گردشگری در حوزههای مختلف به ویژه گردشگری کشاورزی قرار دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه امروزه صنعت کشاورزی جایگاه خوبی را در حوزه گردشگری در دنیا به خود اختصاص داده است تصریح کرد:بسیاری از مناطق استان اردبیل به ویژه کشت و صنعت مغان در شهرستان پارس آباد ظرفیت قابل توجهی در بخش گردشگری کشاورزی دارد.

فلاحی با اشاره به این که هم‌ اکنون محور گردشگری محور توسعه استان است افزود: در این زمینه استاندار اردبیل پیگیری‌های لازم را دارد تا تحول عظیمی در این صنعت به وجود آید.

 

انتهای پیام/آ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل